Aktualności

Tomasz Korniejew dyrektorem wydawniczym Gazeta.pl

Gazeta.pl ma ambicję, by wychodzić poza utarte schematy i dostarczać użytkownikom interesujące i angażujące treści. Od połowy ubiegłego roku w portalu i jego serwisach zachodzą zmiany organizacyjne, mające na celu usprawnienie pracy zespołu. Wraz z początkiem nowego roku, po dwóch latach pracy jako dyrektor Moto.pl, Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl na stanowisko dyrektora wydawniczego. Redaktorem naczelnym Moto.pl został Filip Trusz.

Tomasz Korniejew jest związany z Gazeta.pl od ponad 4 lat. Do niedawna pełnił rolę dyrektora i redaktora naczelnego serwisu Moto.pl. Od stycznia br. jako dyrektor wydawniczy Gazeta.pl czuwa nad biznesowym rozwojem serwisu Moto.pl oraz nowo utworzonego obszaru Biznes, w ramach którego będzie m.in. nadzorował rozwój nowych serwisów internetowych.

Tomasz Korniejew w roli dyrektora wydawniczego jest pierwszym i zarazem najlepszym kontaktem dla naszego zespołu i partnerów zewnętrznych, planujących interesujące inicjatywy oraz współpracę z Gazeta.pl – mówi Małgorzata Blada, p.o. dyrektorki pionu Gazeta.pl. – Jesteśmy przekonani, że zmiany wprowadzone w strukturze portalu pozwolą nam tworzyć jeszcze bardziej innowacyjne formaty oraz treści wychodzące naprzeciw oczekiwaniom zarówno naszych czytelników, jak i partnerów biznesowych. Tomasz Korniejew pozostaje też twarzą ważnego dla nas segmentu motoryzacyjnego – dodaje.

W związku z awansem Tomasza Korniejewa redaktorem naczelnym Moto.pl został Filip Trusz, dotychczasowy zastępca szefa redakcji Moto.pl ds. treści. Do jego obowiązków należy teraz m.in. dbanie o rozwój contentowy i zasięgowy Moto.pl.

To nie koniec zmian w obszarze motoryzacyjnym portalu Gazeta.pl. W styczniu br. utworzony został także dział rozwoju biznesu, którym jako managerka kieruje Katarzyna Łapińska, wcześniej project managerka w redakcji Moto.pl. Do jej nowych obowiązków należy m.in. wspieranie dyrektora wydawniczego w budowaniu strategii rozwoju Moto.pl i nowych serwisów, realizacja akcji specjalnych i partnerstw serwisu, a także – we współpracy z działami rozwoju produktu i sprzedaży – rozwój oferty reklamowej w sektorze motoryzacyjnym.

Zmiany strukturalne w Moto.pl pozwolą nam jeszcze efektywniej działać w nowych rolach – mówi Tomasz Korniejew, dyrektor wydawniczy. – Filip Trusz niejednokrotnie udowodnił, że potrafi budować zasięg i dobrze wyczuwa potrzeby czytelników Moto.pl, a Katarzyna Łapińska świetnie sprawdziła się w roli osoby tworzącej nowe produkty dla branży motoryzacyjnej i zarządzającej przebiegiem plebiscytu The Best of Moto. Jestem przekonany, że ich awanse to pozytywna zmiana dla Moto.pl i całego portalu Gazeta.pl.

Moto.pl to jeden z największych serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie, stworzony z myślą nie tylko o fanach motoryzacji, ale także posiadaczach samochodów szukających przydatnych treści związanych z branżą moto. Redakcja serwisu umiejętnie łączy tematykę motoryzacyjną z biznesem i eko-trendami, a jej działania na rzecz zeroemisyjnego transportu zostały docenione m.in. podczas Kongresu Nowej Mobilności organizowanego przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, gdzie serwis wyróżniono jako Medium Branżowe Roku. Jednym z największych przedsięwzięć Moto.pl jest organizowany co roku prestiżowy plebiscyt dla branży motoryzacyjnej – The Best of Moto, w którym nagrody przyznają zarówno czytelnicy, jak i eksperci. Według badania Mediapanel w grudniu 2022 r. serwis odwiedziło 5,3 mln użytkowników (RU).

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095038

Emilia Kaczmarek-Muszel

Ekspert ds. reklamy online