Gazeta.pl utworzyła nowe stanowisko – head of e-commerce development, które z początkiem kwietnia objął Piotr Rytel. Odpowiadać on będzie m.in. za zwiększenie efektywności działań portalu i rozwój technologiczny.
Jako Head of E-commerce Development Piotr Rytel odpowiada m.in. za analizę danych, optymalizację i zwiększanie efektywności działań e-commerce portalu. Zajmuje się również zwiększaniem atrakcyjności treści i ekspozycji ofert ze sklepów e-commerce dla użytkowników Gazeta.pl, m.in. poprzez rozwój mechanizmów rekomendacyjnych, automatyzację i personalizację treści.
Na nowo utworzonym stanowisku Piotr Rytel raportuje do Marioli Kucharskiej, E-commerce Development Director w Gazeta.pl.
Piotr Rytel pracował wcześniej m.in. w Wirtualnej Polsce. Tworzył od podstaw marketplace WP Okazje i Radar Okazji na stronie głównej Wp.pl, uczestniczył w rozwoju artykułów Content2Commerce, współpracował z wieloma spółkami e-commerce z Grupy WP i brał udział w tworzeniu wielu rozwiązań IT, wspierających ofertę e-commerce. Od października 2018 r. pracował w RTB House, gdzie odpowiadał za działania Research & Development nowych produktów opartych o retargeting.