Aktualności

Sukces innowacyjnego poranka powyborczego Gazeta.pl, Tok FM i Wyborcza.pl.

766 tys. emisji wideo, prawie pół miliona zasięgu w mediach społecznościowych – to dane oglądalności powyborczego poniedziałkowego poranka Gazeta.pl, Tok FM oraz Wyborcza.pl. Pięciogodzinny program przyciągnął tysiące widzów.

Poranek po raz pierwszy w historii przygotował zespół złożony z trzech połączonych redakcji: internetowych Wyborcza.pl i Gazeta.pl oraz radia TOK FM. Program prowadzili Dominika Wielowieyska, Karolina Lewickrea i Dorota Roman, Maciej Głogowski i Łukasz Kijek, a także Roman Imielski i Mikołaj Chrzan. Wyniki wyborów prezydenckich komentowali znani politycy, eksperci i publicyści.
5 godzin transmisji, 5 lokalizacji studia, 6 równoległych streamów, prawie 30 gości i nowy format wideo – żadna inna redakcja internetowa nie zaproponowała w powyborczy poniedziałkowy poranek takiego realizacyjnego rozmachu.

 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl