Aktualności

Studio Biznes na Gazeta.pl podsumowuje pierwszy rok działalności

40 odcinków, 1 300 minut programu na żywo, ponad 130 gości w studio, 40 testów aplikacji i sprzętów oraz prezentacje 30 modeli samochodów i 1 łazika marsjańskiego. Tak w skrócie można podsumować rok obecności Studia Biznes na Gazeta.pl. Pierwszy odcinek tego formatu został wyemitowany w portalu 18 czerwca 2019 r. 

– Studio Biznes to program gospodarczo-motoryzacyjny, który jest blisko ludzi. Poruszamy w nim tematy ekonomiczne, ważne dla naszych użytkowników. Przez ten rok udowodniliśmy, że robimy świetny, dynamiczny format na żywo, nadawany z dwóch specjalnie stworzonych studiów w budynku Agory i potrafimy nie tylko zaciekawić nim naszych użytkowników, ale także ich zaskakiwać. Tak, jak miało to miejsce wtedy, gdy w naszym studiu pojawił się łazik marsjański – mówi Łukasz Kijek, prowadzący Studio Biznes, redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl.

Studio Biznes to nowoczesny i dynamiczny program w formie LIVE WIDEO łączący dwa światy – biznesu i motoryzacji. Jest poświęcony aktualnym trendom gospodarczym oraz najważniejszym premierom samochodowym sezonu. Prowadzący – redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl Łukasz Kijek oraz redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew rozmawiają w nim z zaproszonymi gośćmi, wśród których nie brakuje najważniejszych osób związanych z polską gospodarką – właścicieli firm, przedstawicieli biznesu, ministrów, ekonomistów czy ekspertów.

– Studio Biznes to nie tylko program cieszący się dużym zainteresowaniem czytelników, ale też atrakcyjne narzędzie komunikacji dla naszych partnerów biznesowych. W ciągu 12 miesięcy zaprezentowaliśmy ponad 30 aut, od motoryzacyjnych klasyków, po współczesne miejskie, a nawet luksusowe samochody. Przejechaliśmy w sumie około 10 tys. kilometrów, zawitaliśmy nawet do Tokio, skąd zrobiliśmy relację z jednych z największych na świecie targów motoryzacyjnych – mówi Tomasz Korniejew prowadzący Studio Biznes i redaktor naczelny Moto.pl

Format Studio Biznes składa się z kilku bloków tematycznych: gospodarczego, debaty, części TopTech poświęconej nowinkom ze świata technologii oraz bloku motoryzacyjnego. Każdy program zaczyna się od rozmowy gospodarczej na najważniejszy temat danego tygodnia. W kolejnej części Łukasz Kijek prowadzi także pogłębioną debatę z kilkoma rozmówcami na tematy dotyczące finansów osobistych, gospodarki i polityki gospodarczej. W motoryzacyjnej odsłonie programu na żywo w specjalnie zbudowanym studiu pojawia się samochód i to o nim prowadzona jest rozmowa, przeplatana felietonem wideo Tomasz Korniejewa.

Studio Biznes emitowane jest w środy o godzinie 12:00. Program trwa ok. 30 minut.

Rocznicę obecności formatu na Gazeta.pl wspiera specjalna komunikacja do klientów i użytkowników składająca się m.in. z infografiki z podsumowaniem roku, a także specjalnych treści w mediach społecznościowych.

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne.

Moto.pl to jeden z największych polskich serwisów motoryzacyjnych, z sukcesem łączący tematykę samochodową i lifestyle’ową. Jest organizatorem plebiscytu „The Best of Moto” – najpopularniejszego tego typu wydarzenia w Polsce.

 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl