Aktualności

„Studio Biznes” – flagowy program wideo Gazeta.pl w nowej odsłonie i z nową prowadzącą

 

Na portalu Gazeta.pl można już oglądać odcinki nowego sezonu flagowej produkcji „Studio Biznes”, która łączy w sobie tematy gospodarcze, motoryzacyjne i związane z nowymi technologiami. Od marca br. prowadzącą jednego z najpopularniejszych programów w ramówce wideo Gazeta.pl jest Karolina Hytrek-Prosiecka. Dodatkowo, od środy, 22 marca br. „Studio Biznes” zaprezentuje widzom nową szatę graficzną.  

„Studio Biznes” to program na żywo, w którym dziennikarze wraz z ekspertami i przedstawicielami biznesu w prosty sposób analizują kluczowe procesy w gospodarce, pokazują najnowsze trendy w globalnym biznesie i podpowiadają, jak rozumieć skomplikowane dane ekonomiczne.   

„Studio Biznes” składa się z kilku bloków tematycznych: rozmów z analitykami, ekonomistami oraz kluczowymi przedstawicielami biznesu, części „TopTech” dotyczącej nowinek ze świata technologii oraz bloku motoryzacyjnego. Od marca br. do zespołu „Studia Biznes” dołączyła Karolina Hytrek-Prosiecka – dziennikarka portalu prowadząca także program „Poranna rozmowa” Gazeta.pl, która wcześniej jako reporterka ekonomiczna była związana przez ponad 10 lat z telewizją TVN CNBC i TVN24, a także przygotowywała materiały ekonomiczne do głównego wydania „Faktów” TVN.  

Od środy, 22 marca br. „Studio Biznes” będzie można oglądać w nowej szacie graficznej. Program w odświeżonym wydaniu prowadzi Karolina Hytrek-Prosiecka, odpowiadająca także za część gospodarczą, Tomasz Korniejew, redagujący blok motoryzacyjny oraz Daniel Maikowski, przygotowujący część „TopTech” poświęconą technologii.   

– To jest wyjątkowy moment na powrót do dziennikarstwa ekonomicznego. Nie tylko z uwagi na nieprzewidywalną sytuację w krajowej i globalnej gospodarce. Wkraczamy w okres kampanii wyborczej, i to w dobie szalonej inflacji, upadających banków, ogromnych rat kredytów i gigantycznego, postpandemicznego długu zdrowotnego, więc dyskusja o pieniądzach z pewnością będzie jednym z jej kluczowych tematów. Wywiady z politykami w „Porannej rozmowie” Gazeta.pl oraz przedstawicielami biznesu w „Studiu biznes” dają istotny obraz tego, czym będzie albo czym powinna żyć Polska w kolejnych miesiącach – zaznacza Karolina Hytrek-Prosiecka, prowadząca „Studio Biznes”.    

 – „Studio Biznes” to program cieszący się dużym zainteresowaniem naszych widzów, łączący w sobie świat biznesu i motoryzacji, co wyróżnia go na tle konkurencji. Po 4 latach od emisji pierwszego odcinka, nadszedł czas na jego odświeżenie. Jestem przekonany, że ogromne doświadczenie Karoliny Hytrek-Prosieckiej i jej charyzma sprawią, że „Studio Biznes” będzie jeszcze ciekawsze dla widza – mówi Tomasz Korniejew, dyrektor wydawniczy Gazeta.pl i współprowadzący programu.  

 „Studio Biznes” to jeden z najpopularniejszych programów wideo Gazeta.pl. Format zadebiutował w 2019 r. i od tej pory cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem internautów. Średnio wyświetlany jest 3,4 mln razy miesięcznie i prawie 800 tys. razy tygodniowo*.  

* dane własne wydawcy 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl