Zbliża się Black Week, czyli najgorętszy okres zakupowy w roku. Z tej okazji serwis Avanti24.pl po raz kolejny stworzy dedykowaną strefę zakupową, w której zaprezentuje kolekcje partnerów w promocyjnych cenach. Specjalna strefa Black Week będzie dostępna dla internautów od 21 do 28 listopada br. Znajdą się w niej tematyczne zestawienia produktów, najbardziej atrakcyjne wyprzedaże, treści z inspiracjami, a także pomysły na prezenty.
Przez tydzień użytkowniczki i użytkownicy platformy Avanti24.pl będą mogli skorzystać z najlepszych rabatów, przygotowanych specjalnie z okazji Black Week przez topowe marki z branży mody i urody. Wśród tegorocznych partnerów strefy są m.in.: Mohito, Answear, Eobuwie, Marilyn, Modnakiecka i Kontri.
Akcja związana z Black Week w serwisie Avanti24.pl to też okazja do skorzystania z porad ekspertów i wiedzy stylistek, aby wybrać najlepsze dla siebie promocyjne oferty.
– Avanti24.pl to serwis, na łamach którego na co dzień zachęcamy naszych użytkowników i użytkowniczki do zakupów. Wiemy jednak, z jakimi wyzwaniami wszyscy mierzymy się w tej chwili i z jaką ostrożnością podchodzimy do zakupów – zarówno z uwagi na dobro planety, jak i naszych portfeli. Poprzez treści przygotowane do tegorocznej strefy Black Week chcemy pomóc naszym odbiorcom w podejmowaniu dobrych decyzji i wyborze rzeczy, które są nie tylko piękne i modne, ale także dopasowane do ich potrzeb – mówi Katarzyna Żechowicz, kierująca zespołem autorów Avanti24.pl.
Specjalna strefa Black Week na Avanti24.pl będzie promowana na stronie głównej Gazeta.pl, stronie głównej Avanti24.pl oraz w mediach społecznościowych: na Instagramie, Facebooku oraz na TikToku. Zespół autorów serwisu będzie na bieżąco przypominał o ofercie wyprzedażowej w tych kanałach. Opublikuje również serię autorskich materiałów wideo, w których stylistki Avanti24.pl zaprezentują wybrane ubrania na sobie lub wskażą najciekawsze propozycje ze sklepów online.
Avanti24.pl to drugi największy serwis o modzie i urodzie w Polsce oraz drugi największy marketplace w tej samej kategorii. W październiku 2022 r. odwiedziło go 2,2 mln użytkowników (RU), którzy wygenerowali 8,3 mln odsłon (według badania Mediapanel).
Avanti24.pl to marketplace należący do grupy serwisów Gazeta.pl, który – oprócz przekierowań do sklepów internetowych – oferuje swoim użytkownikom magazynowe treści publikowane w rozbudowanej części autorskiej.
zakupy.avanti24.pl/strefa/blackweek-2022