Aktualności

Sport.pl z okazji Euro zaprasza na lekturę nowego magazynu premium 

 Z okazji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej redakcja Sport.pl rozpoczęła nowy projekt dla kibiców zainteresowanych jakościowymi treściami sportowymi – Magazyn.Sport.pl na Euro. Na autorskiej stronie będzie można znaleźć pogłębione teksty eksperckie ukazujące ciekawe tematy związane z piłką nożną i historyczne oraz zaskakujące case studies. Dodatkowo, z okazji Euro, na Sport.pl i w mediach społecznościowych serwisu pojawią się liczne atrakcje dla kibiców – relacje na żywo, komentarze oraz materiały wideo. 

Redakcja Sport.pl zadbała o bogatą ofertę działań na zbliżające się Euro 2024. Na starcie wydarzenia zadebiutuje nowy magazyn premium w internecie – Magazyn.Sport.pl. Publikowane będą w nim pogłębione teksty dotyczące m.in. społeczeństwa czy historii, których wspólnym mianownikiem jest Euro. Na stronie znajdą się m.in. nieszablonowe teksty o reprezentacji Polski wczoraj i dziś, a także o bramkarzach, trenerach i… kibicach. Nowe materiały autorskie, publikowane każdego dnia, będą promowane także na stronach Sport.pl i Gazeta.pl. 

– Magazyn Sport.pl przygotowaliśmy z myślą o tych, którzy podczas Euro szukają dłuższych opowieści o wielkiej piłce – tłumaczy Łukasz Cegliński, redaktor naczelny serwisu Sport.pl. – Nasi czołowi autorzy i zaproszeni publicyści dotykają tematów społecznych, politycznych i historycznych, ale ich wspólnym mianownikiem wciąż są mistrzostwa Europy, wielka impreza piłkarska. Dlaczego kibicujemy właśnie tak, jak kibicujemy, czy istnieje mityczna Polska Szkoła Bramkarzy i jak genialny Michel Platini zburzył swoją legendę  to tylko część opisywanych przez nas zagadnień. Serdecznie zapraszamy do lektury, naprawdę polecam – dodaje. 

Pierwsze materiały premium na Magazyn.Sport.pl dotyczą zjawisk szerszych niż sama piłka. Nieszablonowa analiza Piotra Żelaznego z “Magazynu Kopalnia” pokaże nieuniknione związki między wydarzeniami politycznymi a wielkimi imprezami piłkarskimi, a pogłębiony wywiad dziennikarza Sport.pl Dawida Szymczaka z socjologiem Sewerynem Dmowskim barwnie ukaże różne typy kibicowania. 

Z okazji Euro 2024 na miejscu w Niemczech jest już trzech korespondentów Sport.pl: Bartłomiej Kubiak, Dawid Szymczak i Dominik Wardzichowski. Będą obserwować to, co dzieje się w polskiej kadrze, zdawać relacje z konferencji prasowych i treningów, a także przekazywać spostrzeżenia, komentarze i analizy przed- i pomeczowe. Nie zabraknie również łączenia ze studiem i autorskich materiałów wideo. Informacje będą pojawiały się nie tylko w serwisie Sport.pl, ale także na Instagramie, TikToku oraz na platformie X. 

Redakcja Sport.pl przygotowała dla kibiców również bogatą ofertę wideo. W dniach meczów Polaków odbędą się po dwa wejścia na żywo – jedno przed meczem i drugie – dłuższe – zaraz po spotkaniu. Dodatkowo, zaplanowany został godzinny program po zakończeniu każdej rundy spotkań: po meczu otwarcia, po fazie grupowej, po 1/8 finału, po ćwierćfinałach, po półfinałach i po finale. 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl