Wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Sport.pl, promująca serwis oraz Sport.pl LIVE – najpopularniejszą polską aplikację sportową. Reklamy „Sport.pl to jest Twój live” w mediach internetowych, prasie, radiu, kinie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej promują markę Sport.pl przed turniejem Euro 2016. Ambasadorem Sport.pl został Grzegorz Krychowiak, piłkarz reprezentacji Polski i gwiazda hiszpańskiego klubu Sevilla FC.
Kampania pod hasłem „Sport.pl to jest Twój live” podkreśla pozycję lidera Sport.pl – w mediach społecznościowych i wśród aplikacji mobilnych. Aplikacja Sport.pl LIVE to najpopularniejsza aplikacja sportowa w Polsce, która w ostatnim czasie przekroczyła milion pobrań.
– Dołączam do drużyny Sport.pl, bo kierujemy się podobnymi wartościami: chcemy być najlepsi, stawiamy na precyzję, profesjonalizm i unikalny styl. Jestem dumny, że dołączyłem do ich zespołu – mówi Grzegorz Krychowiak.
– Grzegorz Krychowiak to dla Sport.pl ambasador idealny – charyzmatyczny lider, sportowiec z wielkimi sukcesami na boisku, nietuzinkowa osobowość z poczuciem humoru i uosobienie stylu – mówi Marlena Jezierska, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu Sport.pl.
Pierwsza część kampanii z kreacjami i spotami z udziałem Grzegorza Krychowiaka jest prowadzona w: internecie – w serwisach grupy Gazeta.pl, na Facebooku, w serwisie YouTube i Ipla.tv, w aplikacjach mobilnych grupy Gazeta.pl, na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w prasie – m.in. w „Gazecie Wyborczej” i „Metrocafe.pl”, w radiu – RMF FM, Rock Radio i Złote Przeboje, w telewizji – Polsat Sport, a także w kinach sieci Helios.
Koncepcję kreatywną „Sport.pl to jest Twój live” oraz strategię komunikacji przygotowała agencja Change. Za kontrakt z Grzegorzem Krychowiakiem, przygotowanie działań promocyjnych oraz planowanie mediów odpowiadają działy marketingu Sport.pl i Gazeta.pl.