Aktualności

Sport.pl podsumowuje akcję „Stroje za asy” – ponad 200 strojów trafi do młodych siatkarzy

Podczas zakończonych w niedzielę, 19 września br. Mistrzostw Europy w siatkówce polska reprezentacja uzyskała w sumie aż 64 asy serwisowe, co dało jej pierwsze miejsce pod tym względem w całej klasyfikacji turnieju. Dzięki temu w ramach akcji serwisu Sport.pl „Stroje za asy” do młodych adeptów siatkówki trafi aż 225 strojów meczowych.

Przy okazji Mistrzostw Europy w siatkówce Sport.pl zorganizował prospołeczną akcję specjalną „Stroje za asy”, w ramach której za każdy as serwisowy w wykonaniu polskich siatkarzy redakcja postanowiła ufundować młodym zawodnikom trzy komplety strojów meczowych.

Reprezentacja Polski okazała się najlepsza pod względem liczby asów w całym turnieju – 64 asy serwisowe to średnio aż dwie tak skuteczne zagrywki na jednego seta. Dzięki dobrej formie Polaków w tym turnieju Sport.pl powinien ufundować młodym siatkarzom 192 stroje meczowe, ale jury konkursowe, będące pod wrażeniem poziomu zaangażowania zgłaszających się drużyn, postanowiło, że strojów będzie jeszcze więcej: po 15 kompletów trafi do aż 15 klubów, co w sumie daje aż 225 kompletów strojów meczowych. Trafią one do małych klubów z całej Polski: dolnośląskich UKS Echo Twardogóra i AMS Mini-Volley Kamienna Góra, kujawsko-pomorskich Volleystal Grudziądz i SKS „Kolibry” Olender Sport Wielka Nieszawka, lubelskiego SKS „Szóstka” TPS Biała Podlaska, mazowieckiego UKS Victoria Lubowidz, opolskiego NKS Start Namysłów, podlaskich LUKS Księżyno i KS BAS Białystok, pomorskich SKFiS KaEmKa Starogard Gdański i UKS Jasieniak Gdańsk, śląskiego UKS Tytan Ostrowy, warmińsko-mazurskich UKS „Czwórka” Giżycko i Akademia Siatkówki Kurianvolley Olsztyn oraz zachodniopomorskiego AMPS Kołobrzeg.
Dodatkowo, przyszkolna drużyna z niewielkiego Księżyna za bardzo ujmujący wpis konkursowy zdobyła nagrodę główną od Sport.pl – lekcję siatkówki z legendą tego sportu Krzysztofem Ignaczakiem, byłym reprezentantem Polski i mistrzem świata z 2014 roku.

Podsumowanie akcji i ogłoszenie laureatów pojawiło się w serwisie Sport.pl, a o samej akcji wielokrotnie informowano na stronie głównej Gazeta.pl, w tekstach poświęconych Mistrzostwom Europy i w programach-analizach „Sekcja siatkarska”.

Częścią akcji „Stroje za asy” były także liczniki asów, które Sport.pl uruchomił w internecie oraz na wielkoformatowych nośnikach reklamy zewnętrznej na budynku Cepelii w Warszawie i przy Dworcu Głównym w Katowicach. To kolejna akcja serwisu, w ramach której redakcja uruchomiła specjalny licznik. Wiosną działał „Licznik rekordu”, dzięki któremu można było śledzić informacje o strzeleckich wyczynach Roberta Lewandowskiego oraz jego kolejne gole w pogoni za rekordem Gerda Muellera.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl