Aktualności

Sport.pl partnerem medialnym Triple-A Bydgoszcz – nowego turnieju na polskiej scenie esportowej

Sport.pl, serwis grupy Gazeta.pl, nawiązuje kolejną współpracę w esportowej branży. Tym razem nasz portal został partnerem medialnym turnieju TripleA Bydgoszcz, który odbędzie się już jesienią w Bydgoskim Centrum Targowo – Wystawienniczym (BCTW).

Założeniem TripleA Bydgoszcz Showdown jest realizacja jednodniowego turnieju promocyjnego. Do BCTW przyjadą cztery czołowe polskie zespoły CS:GO (trzy zaproszone oraz jeden z kwalifikacji online), aby rywalizować o pulę nagród 50 000 zł. Jesienny turniej odbędzie się całkowicie offline i ma być przetarciem przed kolejną, o wiele większą edycją.

„TripleA Bydgoszcz ma stać się jednym z czołowych turniejów w Polsce”

– Widzimy duży potencjał w tym turnieju i cieszymy się, że kolejne miasto docenia potencjał esportu. Dla Sport.pl to świetna okazja, aby przyglądać się z bliska jak powstaje nowe miejsce na esportowej mapie Polski – mówi Patryk Stec, szef esportu w Sport.pl.

– Duży i znany partner medialny jest dla nas kluczowym punktem przy organizacji takiego projektu jak TripleA Bydgoszcz. Cieszy nas, że Sport.pl zdecydowało się uczestniczyć w wydarzeniu od samego początku – mówi Dawid Szymański, założyciel agencji Knacks, która odpowiada za organizację turnieju. – Fakt, że miasta takie jak Bydgoszcz zauważają potencjał esportu to dobry znak dla branży. TripleA Bydgoszcz jest pewnym krokiem w kierunku podwyższenia atrakcyjności regionu w oczach młodych odbiorców esportu.

Cel jest prosty – TripleA Bydgoszcz ma stać się jednym z czołowych turniejów w Polsce, a w przyszłości ma być rozpoznawalną marką na europejskiej scenie. – Podejmując się stworzenia nowego produktu nie akceptujemy kompromisów w kwestii jakości. Chcemy, aby wszystkie kluczowe aspekty sportowe, wizualne i realizacyjnie stały na najwyższym poziomie. Nie brakuje również oryginalnych elementów, które planujemy wprowadzać wraz z rozwojem wydarzenia – zapowiada Michał Gibadło, współzałożyciel 3League, odpowiadającego m.in. za logistykę wydarzenia.

W ramach partnerstwa medialnego obie strony przygotują dużo unikalnego contentu, który trafi nie tylko do ścisłych fanów esportu, ale także do osób, które będą zaczynać przygodę z wirtualną rozrywką. Przygotujemy poradniki, wideo, a także przeprowadzimy wywiady z zawodnikami, którzy wezmą udział w TripleA Bydgoszcz. Nasz portal od samego początku będzie uczestniczyć w komunikacyjnych działaniach turnieju. Na Sport.pl znajdziecie także najświeższe informacje dotyczące turnieju.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl