Aktualności

Sport.pl (Gazeta.pl) i „Wyborcza” razem na Igrzyska Olimpijskie w Paryżu

Redakcje Sport.pl (Gazeta.pl) oraz „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl połączą siły na XXXIII Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, aby zapewnić czytelnikom i czytelniczkom jak najwięcej jakościowych, sportowych treści – zarówno w internecie, jak i na papierowych łamach dziennika.

Obie redakcje wysyłają do Paryża swoich czołowych autorów, którzy wspólnie zadbają o bogatą ofertę działań na zbliżające się igrzyska. Gazeta.pl w Paryżu będzie reprezentowana przez dziennikarzy Sport.pl: Agnieszkę Niedziałek i Łukasza Jachimiaka, a „Wyborcza” i Wyborcza.pl przez Rafała Steca i Radosława Leniarskiego.

Przygotowywane przez nich treści będą publikowane online zarówno na stronach Sport.pl i Gazeta.pl, jak i w serwisie Wyborcza.pl oraz na profilach redakcyjnych w mediach społecznościowych, zapewniając czytelnikom i czytelniczkom łatwiejszy dostęp do sportowych informacji.

– Jestem przekonany, że dzięki tej współpracy czytelniczki i czytelnicy „Wyborczej” i Sport.pl dostaną najbogatszą relację z igrzysk olimpijskich na polskim rynku. Będziemy w centrum wydarzeń – w Paryżu i stamtąd będziemy relacjonować sportowe zmagania oraz, mamy nadzieję, wiele polskich sukcesów – mówi Marcin Wesołek, szef działu sport w „Wyborczej”.

W ramach współpracy powstanie też specjalne wydanie Magazynu Sport.pl, który w podobnej formie zadebiutował podczas tegorocznego Euro. Publikowane będą w nim pogłębione teksty dotyczące m.in. społeczeństwa czy historii, których wspólnym mianownikiem jest sport. Na łamach Magazynu poruszone zostaną m.in. tematy dotyczące sportowo-politycznego krajobrazu z wojnami i historycznymi bojkotami w tle czy wspomnienia dotyczące pierwszego polskiego medalu.

Magazyn Sport.pl na Euro spotkał się z dobrym przyjęciem czytelników, a pogłębione, jakościowe treści były świetnym uzupełnieniem bieżącej obsługi redakcyjnej Euro. Postanowiliśmy kontynuować ten projekt podczas igrzysk tym razem we współpracy z redakcją „Wyborczej” – mówi Łukasz Cegliński, redaktor naczelny serwisu Sport.pl.

Zaplanowane zostały również trzy magazyny przygotowywane przez dziennikarzy Sport.pl i „Wyborczej”, które zostaną dołączone do papierowych wydań „Gazety Wyborczej” ukazujących się 29 lipca, 5 sierpnia i 12 sierpnia.

Czytelnicy i czytelniczki Wyborcza.pl otrzymają także wyjątkowy olimpijski newsletter stworzony we współpracy z redakcją Sport.pl.

Akcji redakcyjnej towarzyszy specjalna „Mistrzowska oferta” subskrypcji Wyborcza.pl zapewniająca nowym użytkownikom dostęp do treści serwisu w atrakcyjnej cenie.

***

Sport.pl (Gazeta.pl sp. z o.o.) to od lat jeden z najpopularniejszych serwisów sportowych w Polsce, czytany miesięcznie przez blisko 8 mln użytkowników. Prezentuje największe sportowe emocje. Dużo miejsca poświęca zwłaszcza piłce nożnej, tenisowi, siatkówce oraz skokom narciarskim. Sport.pl posiada także osobny serwis z wynikami na żywo wyniki.sport.pl, obejmujący relacje na żywo, wyniki i statystyki z najpopularniejszych w Polsce dyscyplin.

„Wyborcza” – największy opiniotwórczy dziennik i serwis Wyborcza.pl to codzienny wybór czytelników i czytelniczek, którzy szukają informacji, opinii, analiz i komentarzy, chcą poszerzać swoją wiedzę o świecie, a także poszukują atrakcyjnej rozrywki i praktycznych porad. „Wyborcza” jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec marca 2024 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Wyborczej” liczyła 291,6 tys. osób, które na łamach Wyborcza.pl znajdują teksty, materiały wideo, podcasty i reportaże multimedialne najwyższej jakości.

 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl