Gazeta Reklama logo

Urządzenia: Desktop, Mobile

Ad Attention Pack - daje klientowi możliwość emisji kampanii grupie najbardziej zaangażowanych użytkowników. Taka forma emisji umożliwia dotarcie do użytkownika w chwil największego skupienia uwagi co zwiększa szansę na zapamiętanie przekazu reklamowego marki.



Specyfikacja reklam display:

Format: gif / jpg / png / html5

Rekomendowane rozmiary: 940x300, 300x600, 300x250, 750x300

Rozmiar pliku: 150 KB


Specyfikacja reklamy video:

Format: mp4 (h.264 / aac)

Minimalna rozdzielczość: 640x360 dla 16:9 lub 640x480 dla 4:3 (wyższe rozdzielczości przy zachowaniu określonych proporcji)

Maksymalny rozmiar pliku: 3,5 MB

Opcje czasu trwania: 15' / 30’



Twoje kreacje display mają znaczenie, dlatego zadbaj o:

  • Wyraźne "call to action" – odbiorca po kontakcie z reklamą od razu wie, co powinien zrobić w dalszej kolejności
  • Precyzyjny przekaz - kreacja reklamowa powinna skupiać się na jednym przekazie, czyli odwoływać się do jednego produktu, jednej usługi lub jednego problemu
  • Design kreacji - przejrzysta, estetyczna i zachęcająca wizualnie