1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
Transmisja z premiery singla dla tegorocznej edycji Męskiego Grania rozpocznie się o godzinie 19:00, 1 lipca br., i będzie dostępna na Gazeta.pl, a także na Facebooku i kanale YouTube Męskiego Grania. Oprócz nowego utworu, poznamy także skład tegorocznej orkiestry. Gazeta.pl jako partner mediowy zapewni wsparcie projektu w 2020 roku. Na portalu dostępna jest już sekcja Męskie Granie, Gazeta.pl udostępniła także 2 streamingi Studia Ż na swojej stronie. W programach POP Kultura i Studio Biznes pojawią się rozmowy i materiały dotyczące tegorocznej edycji. Cały projekt będzie także promowany na stronie głównej Gazeta.pl.
– Cieszy nas to, że Męskie Granie po przerwie wraca na łamy naszego portalu do domu, a Gazeta.pl może być partnerem 11 edycji tego projektu. Choć ta będzie wyjątkowa, ze względu na trwającą pandemię, postaramy się, żeby Męskie Granie, które przez te lata łączyło ludzi w plenerze połączyło ich także w świecie online. – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy Gazeta.pl.
– Tegoroczna edycja Męskiego Grania nie może odbyć się w tradycyjnej formie ze względu na panującą epidemię – mówi Dorota Nowakowska, Kierownik marki Żywiec. – Mimo tej bezprecedensowej sytuacji chcieliśmy dać fanom projektu chociaż namiastkę emocji, które do tej pory towarzyszyły im pod sceną. To dlatego, stworzyliśmy nowy singiel i powołaliśmy do życia zupełnie nową Męskie Granie Orkiestrę. Mamy nadzieję, że miłośnicy Męskiego Grania będą z nami jutro podczas premiery – dodaje Nowakowska.
Oprócz Gazeta.pl w promocję tegorocznej edycji projektu zaangażowane są także portale Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółka AMS, która w lipcu będzie promować Męskie Granie na swoich nośnikach reklamy zewnętrznej i wewnętrznej. Do promocji projektu wykorzystane będą m.in. Premium Citylighty, Digital Citylighty, Digital Cityscreeny, Citylighty w wybranych wiatach przystankowych oraz nośniki Digital Indoor zlokalizowane w m.in. centrach handlowych.
– To wyjątkowy projekt muzyczny, który potrzebował wyjątkowego partnera. Dziękujemy Grupie Żywiec za zaufanie. Gazeta.pl i inne media Agory mają ugruntowane doświadczenie przy realizacji tak dużych projektów dzięki możliwości stworzenia kompleksowej, szytej na miarę kampanii promocyjnej. Jest to możliwe dzięki różnorodności naszych mediów, które pozwalają nam łączyć wiele kanałów komunikacji i form reklamowych z wykorzystaniem bogatej oferty nośników – dodaje Bartosz Wysocki.
Organizatorem trasy jest agencja Live, kampanię dla Męskiego Grania przygotowuje 2012 Agency. Za działania cyfrowe odpowiada agencja VMLY&R Poland, a działania PR – agencja Hope. Media planuje i kupuje Starcom.
Kampania promocyjna Męskiego Grania 2020 prowadzona przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl oraz AMS zaczęła się 13 czerwca i potrwa do połowy sierpnia.
Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. W kwietniu 2020 r. serwisy Grupy Gazeta.pl odwiedziło 16,4 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 619 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się wiadomosci.gazeta.pl, plotek.pl, next.gazeta.pl, sport.pl, edziecko.pl.