Plotek.pl został największym serwisem w Polsce w kategorii Plotki życie gwiazd, a Sport.pl zajął 2. miejsce w rankingu serwisów sportowych. Takie wyniki serwisy z grupy Gazeta.pl zanotowały w najnowszym badaniu Mediapanel za październik br., które zostały ogłoszone 6 listopada 2020.
Należący do grupy Gazeta.pl serwis Plotek.pl powrócił na pozycję lidera w kategorii serwisów plotkarsko-rozrywkowych z imponującą liczbą ponad 7,2 milionów realnych użytkowników i zasięgiem na poziomie 21,8%. Serwis zanotował w październiku br. 62 miliony odsłon i ponad 37 milionów wizyt.
– Redakcja serwisu Plotek.pl to ludzie, którzy żyją show-biznesem i wiedzą o nim wszystko – mówi Wiktoria Jakubowska, redaktorka naczelna Plotek.pl. – Wiemy, że zwłaszcza w tym niełatwym czasie nasi czytelnicy poszukują dobrej rozrywki. To dlatego na bieżąco dostarczamy im najświeższych i najbardziej ekscytujących historii z życia gwiazd i świata show-biznesu. Oprócz newsów stawiamy na autorskie i ekskluzywne treści, czego najmocniejszym wyrazem jest nasz nowy format wideo „Plotkersi” – dodaje Jakubowska.
W najnowszym badaniu Mediapanel rekordowy wynik osiągnął Sport.pl, który uplasował się na drugim miejscu wśród najpopularniejszych serwisów sportowych w Polsce. Serwis odwiedziło ponad 6,3 miliona realnych użytkowników, wykonując 67,5 miliona odsłon.
– Robimy wszystko, żeby Sport.pl był serwisem sportowych emocji i autorskich tekstów – mówi Paweł Wilkowicz, redaktor naczelny Sport.pl. – Cieszymy się, że nasi użytkownicy docenili to zaangażowanie, pasję, szybkość. Mieliśmy w październiku 2020 r. więcej użytkowników niż w miesiącach, gdy polska reprezentacja grała w mundialu czy Euro. Taki wzrost, zwłaszcza w tak trudnym roku, bardzo nas cieszy – dodaje Wilkowicz.
– Październik był miesiącem Igi Świątek, a Sport.pl uwielbia kobiecy tenis – komentuje Łukasz Godlewski, szef newroomu Sport.pl. – Jesteśmy dumni, że internauci chcieli o nim czytać i słuchać właśnie u nas. To był miesiąc tenisa, ale też kolejnych odcinków śledztwa Łukasza Jachimiaka w polskiej gimnastyce, miesiąc sporów o kadrę Jerzego Brzęczka i o książkę o Jerzym Brzęczku, miesiąc rozmów z kobietami polskiego sportu po wyroku TK w sprawie aborcji, miesiąc kolejnych opowieści o tym, jak koronawirus zmienia sportową rzeczywistość różnych krajów. O tym wszystkim pisaliśmy w newsach, wywiadach, analizach, komentarzach, mówiliśmy w podcastach i programach wideo. Czytelnikom, którzy tak tłumnie nas w październiku odwiedzali, dziękujemy za zaufanie – dodaje Godlewski.
Jak wynika z badania Mediapanel w październiku br. serwisy z grupy Gazeta.pl odwiedziło 17,9 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 657,8 mln odsłon, a stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 5,8 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 131,8 mln odsłon
Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Wg. badania Mediapnel w październiku 2020 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 17,9 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 657,8 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, Next.gazeta.pl, Moto.pl, eDziecko.pl.