Aktualności

Serwisy z grupy Gazeta.pl z wysokimi pozycjami w rankingach w październikowym badaniu Mediapanel

Plotek.pl został największym serwisem w Polsce w kategorii Plotki życie gwiazd, a Sport.pl zajął 2. miejsce w rankingu serwisów sportowych. Takie wyniki serwisy z grupy Gazeta.pl zanotowały w najnowszym badaniu Mediapanel za październik br., które zostały ogłoszone 6 listopada 2020.

Należący do grupy Gazeta.pl serwis Plotek.pl powrócił na pozycję lidera w kategorii serwisów plotkarsko-rozrywkowych z imponującą liczbą ponad 7,2 milionów realnych użytkowników i zasięgiem na poziomie 21,8%. Serwis zanotował w październiku br. 62 miliony odsłon i ponad 37 milionów wizyt.

– Redakcja serwisu Plotek.pl to ludzie, którzy żyją show-biznesem i wiedzą o nim wszystko – mówi Wiktoria Jakubowska, redaktorka naczelna Plotek.pl. – Wiemy, że zwłaszcza w tym niełatwym czasie nasi czytelnicy poszukują dobrej rozrywki. To dlatego na bieżąco dostarczamy im najświeższych i najbardziej ekscytujących historii z życia gwiazd i świata show-biznesu. Oprócz newsów stawiamy na autorskie i ekskluzywne treści, czego najmocniejszym wyrazem jest nasz nowy format wideo „Plotkersi” – dodaje Jakubowska.

W najnowszym badaniu Mediapanel rekordowy wynik osiągnął Sport.pl, który uplasował się na drugim miejscu wśród najpopularniejszych serwisów sportowych w Polsce. Serwis odwiedziło ponad 6,3 miliona realnych użytkowników, wykonując 67,5 miliona odsłon.

– Robimy wszystko, żeby Sport.pl był serwisem sportowych emocji i autorskich tekstów – mówi Paweł Wilkowicz, redaktor naczelny Sport.pl. – Cieszymy się, że nasi użytkownicy docenili to zaangażowanie, pasję, szybkość. Mieliśmy w październiku 2020 r. więcej użytkowników niż w miesiącach, gdy polska reprezentacja grała w mundialu czy Euro. Taki wzrost, zwłaszcza w tak trudnym roku, bardzo nas cieszy – dodaje Wilkowicz.

– Październik był miesiącem Igi Świątek, a Sport.pl uwielbia kobiecy tenis – komentuje Łukasz Godlewski, szef newroomu Sport.pl. – Jesteśmy dumni, że internauci chcieli o nim czytać i słuchać właśnie u nas. To był miesiąc tenisa, ale też kolejnych odcinków śledztwa Łukasza Jachimiaka w polskiej gimnastyce, miesiąc sporów o kadrę Jerzego Brzęczka i o książkę o Jerzym Brzęczku, miesiąc rozmów z kobietami polskiego sportu po wyroku TK w sprawie aborcji, miesiąc kolejnych opowieści o tym, jak koronawirus zmienia sportową rzeczywistość różnych krajów. O tym wszystkim pisaliśmy w newsach, wywiadach, analizach, komentarzach, mówiliśmy w podcastach i programach wideo. Czytelnikom, którzy tak tłumnie nas w październiku odwiedzali, dziękujemy za zaufanie – dodaje Godlewski.

Jak wynika z badania Mediapanel w październiku br. serwisy z grupy Gazeta.pl odwiedziło 17,9 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 657,8 mln odsłon, a stronę główną Gazeta.pl odwiedziło 5,8 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 131,8 mln odsłon

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Wg. badania Mediapnel w październiku 2020 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 17,9 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 657,8 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, Next.gazeta.pl, Moto.pl, eDziecko.pl.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl