Aktualności

Serwis Moto.pl z dedykowaną sekcją o biznesie

Moto.pl wprowadził w lipcu 2020 r. nową sekcję dedykowaną biznesowi motoryzacyjnemu. To jedna z trzech najważniejszych kategorii tematycznych w serwisie, obok technologii i ekologii. Użytkownicy znajdą w niej m.in. wiadomości z rynku motoryzacyjnego oraz wywiady z ciekawymi osobowościami i ekspertami.

 Na Moto.pl od dawna piszemy o biznesie. Nie brakuje u nas wiadomości z rynku motoryzacyjnego, czy ciekawych wywiadów z ekspertami i najważniejszymi ludźmi z tej branży. Oprócz tego z redakcją biznesową Next.gazeta.pl przygotowujemy wspólny program wideo „Studio Biznes”. Nadszedł więc czas, żeby wyraźniej zaznaczyć w serwisie tę tematykę, która obok technologii i ekologii jest dla nas jedną z najważniejszych – tłumaczy Tomasz Korniejew, redaktor naczelny Moto.pl.

W nowej biznesowej sekcji Moto.pl internauci znajdą m.in. wywiady z ciekawymi osobistościami związanymi z motoryzacją. Redakcja serwisu rozmawiała m.in. z Olą Källeniusem, szefem rady nadzorczej koncernu Daimler AG, Lindą Jackson, gdy pełniła rolę CEO marki Citroen, czy profesorem Burkhardem Wiesem, wiceprezesem koncernu Continental do  spraw badań i rozwoju opon do samochodów osobowych oraz użytkowych.

W sekcji dostępne są też ciekawe rozmowy z kluczowymi postaciami polskiego biznesu motoryzacyjnego, w tym z szefami polskich oddziałów firm motoryzacyjnych. Ponadto, w strefie Biznes publikowane są bieżące informacje z rynku motoryzacyjnego i porady dotyczące eksploatacji samochodu w firmie.

Można tam też znaleźć wszystkie odcinki programu „Studio Biznes”. To nowoczesny i dynamiczny program w formule live wideo, łączący dwa światy – biznesu i motoryzacji. Kolejne odcinki poświęcone są aktualnym trendom gospodarczym oraz najważniejszym premierom samochodowym sezonu. Prowadzący – redaktor naczelny serwisów informacyjnych Gazeta.pl Łukasz Kijek oraz redaktor naczelny Moto.pl Tomasz Korniejew rozmawiają w nim z zaproszonymi gośćmi, wśród których nie brakuje najważniejszych osób związanych z polską gospodarką: właścicieli firm, przedstawicieli biznesu, ministrów, ekonomistów czy ekspertów.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl