Aktualności

„Ryzykanci” – kampania społeczna Gazeta.pl zdobywa prestiżowe nagrody i nominacje

Projekt „Ryzykanci” realizowany przez Gazeta.pl we współpracy z agencją Panowie Programiści i  TWIN Collective, zdobył liczne wyróżnienia i nominacje w konkursach branżowych. Kampania, która porusza temat zdrowia psychicznego mężczyzn, spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem czytelników i branży mediowej. 

Nagrody i wyróżnienia: 

  • Srebro na MIXX AWARDS w kategorii MIXX for Good Purpose 
  • Innovation – 3 srebrne nagrody w kategoriach: 
  • Digital & Interactive 
  • ESG w komunikacji 
  • ESG w mediach 

Dodatkowo, kampania „Ryzykanci” otrzymała nominacje w prestiżowym Konkursie Klubu Twórców Reklamy KTR w dwóch kategoriach: 

  • PR | Corporate & CSR 
  • Entertainment for Good | People! 

 

„Ryzykanci” to innowacyjna kampania społeczna, która łączy elementy rozrywkowe z poważnym tematem zdrowia psychicznego mężczyzn. Projekt, prowadzony przez legendę polskiego radia i telewizji Zygmunta Chajzera, zdobył uznanie zarówno wśród odbiorców, jak i branży. W kampanii wzięli udział m.in. Adam Małysz, Michał Szpak, Łukasz Piszczek, Piotr Zelt i Robert Kupisz. 

Celem „Ryzykantów” jest normalizacja rozmowy o depresji i innych trudnościach sfery psychicznej z jakimi borykają się mężczyźni, oraz przełamanie tabu dotyczącego tych tematów. Aby dotrzeć do jak najszerszego grona, projekt jest promowany w formie interaktywnej, z quizami, wywiadami i materiałami edukacyjnymi dostępnymi na stronie ryzykanci.pl. W ramach akcji przygotowano także „apteczkę pomocową” – zbiór numerów telefonów zaufania oraz informacji o dostępnej pomocy psychologicznej. 

Kampania powstała we współpracy z Fundacją ThePresja, a jej premiera miała miejsce 23 lutego, w Światowy Dzień Walki z Depresją. Zwycięstwa i nominacje w branżowych konkursach potwierdzają, że „Ryzykanci” to kampania społeczna, która zwraca uwagę, angażuje i ma szansę zmienić postrzegania tematu, który podejmuje. 

 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl