Aktualności

Ruszyła czwarta edycja plebiscytu „The Best of Moto” 

Właśnie rozpoczęła się czwarta edycja prestiżowego plebiscytu „The Best of Moto”, w którym zwycięzców wskazują nie tylko eksperci, ale także internauci. Głosowanie na stronie thebestofmoto.pl w kilkunastu kategoriach związanych z motoryzacją potrwa od 20 września do 15 listopada, w tym czasie swój głos zabiorą również jurorzy. Zwycięzcy tegorocznej edycji zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 25 listopada.

– Przed nami czwarta edycja plebiscytu „The Best of Moto”, czyli wydarzenia, które już na stałe wpisało się w kalendarz imprez motoryzacyjnych. Co ważne, plebiscyt jest organizowany pomimo pandemii, która znacząco wpływa na całą branżę. W świecie motoryzacji już nikt nie ma wątpliwości, że nacisk na ekologię, elektryfikacja gamy modelowej czy digitalizacja to nie są chwilowe mody  –  jestem przekonany, że znajdzie to odzwierciedlenie w wynikach konkursu – mówi Tomasz Korniejew, redaktor naczelny serwisu Moto.pl.

W „The Best of Moto” nagrodę główną przyznaje jury, w skład którego wchodzą nie tylko dziennikarze serwisu Moto.pl, ale także przedstawiciele innych mediów, specjalizujący się w dziedzinie motoryzacji, oraz internauci. W tym roku, podobnie jak podczas trzeciej edycji, w plebiscycie wyodrębniono 11 kategorii specjalnych i cztery kategorie eksperckie. Dodatkowo, przyznana zostanie jedna nagroda główna. Głosowanie jurorów i internautów potrwa od 20 września do 15 listopada br., a zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas gali plebiscytu, która odbędzie się 25 listopada.

W jury zasiądą eksperci od motoryzacji, ale także reklamy i komunikacji – w zależności od kategorii. Członkami jury są: Tomasz Korniejew, Zuzanna Krzyczkowska, Filip Trusz, Piotr Kozłowski, Dagmara Kowalska, Maciej Pertyński, Łukasz Kijek, Marcin Kaczmarczyk, Mikołaj Fidziński, Krystian Kowalski, Tomasz Rygalik, Rafał Madajczak, Marzena Szkolak i Bartosz Wysocki.

Patronami medialnymi plebiscytu są: sieć kin Helios, Radio Chillizet oraz magazyn „Classicauto”.

Link do strony plebiscytu.

Organizatorem plebiscytu „The Best of Moto.pl” jest Moto.pl, jeden z czołowych serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie, należący do portalu Gazeta.pl. Serwis łączy w sobie motoryzację, biznes i eko-trendy. Można w nim znaleźć autorskie materiały, komentarze, teksty i opinie, a także virtual showroom umożliwiający prezentację samochodów online.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl