Już od dziś – poniedziałku, 1 października br. internauci mogą głosować w plebiscycie „The Best of Moto.pl”. Wyłonią zwycięzców spośród 54 samochodów w aż 11 kategoriach – wybiorą m.in. najważniejsze premiery motoryzacyjne roku, najciekawsze modele i innowacje techniczne w branży. Organizatorem plebiscytu jest Moto.pl, jeden z czołowych serwisów motoryzacyjnych w polskim internecie.
Rozpoczęła się pierwsza edycja „The Best of Moto.pl” – plebiscytu motoryzacyjnego, w którym oprócz ekspertów, swoje typy wskażą również fani czterech kółek. Od dziś czytelnicy Moto.pl mogą głosować na stronie Plebiscyt.Moto.pl w aż 10 kategoriach: auto miejskie, auto praktyczne, auto rodzinne, małe auto dla aktywnych, samochód uniwersalny, samochód luksusowy, auto sportowe, auto legenda, napęd alternatywny, innowacja motoryzacyjna roku, oraz w kategorii głównej: TheBestOfMoto.pl – najbardziej prestiżowej kategorii plebiscytu, w której nagrodę przyznają jurorzy i czytelnicy. Są w niej nominowane wszystkie samochody, które debiutowały lub zostały zmodernizowane w okresie między 1 października 2017 r. a 1 października br.
Do wygrania w plebiscycie są atrakcyjne nagrody – w puli znajduje się aż 250 nagród, wśród których są m.in. skuter, kosmetyki samochodowe oraz aparaty fotograficzne. Głosowanie internautów potrwa do końca grudnia br.
Do jury plebiscytu redakcja Moto.pl zaprosiła uznanych dziennikarzy motoryzacyjnych, trendsetterów, projektantów i przedstawicieli mediów. Zaproszenie przyjęli m.in. Zosia Zborowska, Odeta Moro, Areta Szpura, Jakub Roskosz, Dagmara Kowalska, Maciej Pertyński, Maciej Ziemek, Tomasz Rygalik i Marcin Kasprzak.
Zdecydują oni o przyznaniu nagród w trzech kategoriach: najlepszy produkt finansowy, najbardziej unikatowy design, a także najciekawszy projekt CSR firmy motoryzacyjnej.
– „The Best of Moto.pl” to wspaniała okazja, aby docenić przełomowe produkty oraz rozwiązania technologiczne, które cały czas pojawiają się w branży motoryzacyjnej. W naszym plebiscycie chcemy docenić zarówno pracę inżynierów, projektantów i wszystkich pozostałych osób biorących udział w procesie tworzenia samochodów, jak i pokazać wkład firm motoryzacyjnych w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu – mówi Tomasz Korniejew, szef redakcji Moto.pl.
Wyniki plebiscytu zostaną ogłoszone na początku przyszłego roku. Uroczystość wręczenia nagród będzie miała charakter zamkniętego spotkania branżowego, podczas którego oprócz przyznania tytułów zwycięzcom, specjaliści będą mogli porozmawiać o branży i wymienić się doświadczeniami.
Partnerami plebiscytu „The Best of Moto.pl” są magazyn „Logo” i Chillizet.
Plebiscyt jest promowany w prasie, w radiu, w internecie, w kinach oraz w branżowych aplikacjach mobilnych.
Moto.pl to serwis motoryzacyjny portalu Gazeta.pl, którego redakcja codziennie dzieli się z tysiącami fanów motoryzacji informacjami, testami, opiniami czy poradami na temat samochodów. Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. serwisy motoryzacyjne Gazeta.pl odwiedziło 1,52 mln użytkowników.
Głosowanie oraz więcej informacji o plebiscycie: Plebiscyt.Moto.pl