W drugiej odsłonie plebiscytu „The Best of New Beauty” organizowanego przez Kobieta.Gazeta.pl czytelniczki serwisu wybrały swoich urodowych ulubieńców w 12 kategoriach. Najlepszą polską marką zarówno w głosowaniu internautów, jak i decyzją redakcji zostało Resibo. Uroczystość ogłoszenia zwycięzców poprowadziły dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl Agnieszka Matracka i ambasadorka plebiscytu Sandra Kubicka.
W tegorocznej edycji plebiscytu „The Best of New Beauty” internauci i internautki oddali ponad 6 tys. głosów. Wskazali tym samym laureatów w 12 kategoriach:
Hit do włosów – naturalna multi-regenerująca mgiełka beBIO do włosów suchych i zniszczonych
Eko przemiana roku – linia produktów „Planeta Ziemia” marki AVA
Najlepsza polska marka – Resibo
Hit for men – żel pod prysznic i szampon do włosów o zapachu czerwony cedr YEGO marki Ziaja
Produkty warte szaleństwa – perfumy Wet Cherry • Liquor marki Bohoboco Perfume
Innowacja urodowa roku – aplikacja „Zaplanuj swoje włosy” marki OnlyBio Stories
Marka zaangażowana – „Natura” magazyn Klubu Natura
Sklep internetowy roku – drogeria internetowa Zikodermo.pl
Osobowość Beauty roku – influencerka Fog in the Garden
Ulubieniec makijażowy – AA WINGS OF COLOR No Limit Volume Baby Doll Maskara Efekt
Hit Home Beauty – szczotka do mycia włosów i masażu głowy marki Mohani
Kosmetyki dla mam i dzieci – płyn do kąpieli z pianą dla dzieci 3+ marki Sylveco
Decyzją jury nagroda „Wybór redakcji” została przyznana marce Resibo.
– Wśród zgłoszeń do tegorocznej edycji plebiscytu „The Best of New Beauty” znalazło się naprawdę wiele fantastycznych produktów i marek, dlatego wybór był wyjątkowo trudny. Zarówno redaktorki, jak i czytelniczki Kobieta.Gazeta.pl doceniają zaangażowanie poszczególnych brandów w działania na rzecz środowiska naturalnego, dlatego wyróżniliśmy markę Resibo, która nie tylko dba o naszą cerę, skórę i włosy, ale także troszczy się o naszą planetę – mówi Agnieszka Matracka, dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl, która współprowadziła galę plebiscytu „The Best of New Beauty”.
Ogłoszenie wyników plebiscytu odbyło się online – można je było oglądać na żywo na stronie głównej Gazeta.pl i na profilu Kobieta.Gazeta.pl na Facebooku w poniedziałek, 21 listopada br.
Kobieta.Gazeta.pl to jeden z najpopularniejszych polskich serwisów lifestyle’owych skierowanych do kobiet. Można w nim znaleźć porady dotyczące mody i urody, informacje o najnowszych trendach zakupowych oraz treningowych, a także artykuły poświęcone związkom, karierze czy wychowywaniu dzieci. W październiku 2022 r. serwis odwiedziło ponad 10,4 mln użytkowników (real users), co dało Kobieta.Gazeta.pl drugie miejsce w kategorii serwisów kobiecych w badaniu Mediapanel.