Aktualności

Rozdano nagrody w plebiscycie „The Best of New Beauty”

drugiej odsłonie plebiscytu „The Best of New Beauty organizowanego przez Kobieta.Gazeta.pl czytelniczki serwisu wybrały swoich urodowych ulubieńców w 12 kategoriach. Najlepszą polską marką zarówno w głosowaniu internautów, jak i decyzją redakcji zostało ResiboUroczystość ogłoszenia zwycięzców poprowadziły dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl Agnieszka Matracka i ambasadorka plebiscytu Sandra Kubicka.  

W tegorocznej edycji plebiscytu „The Best of New Beauty” internauci i internautki oddali ponad 6 tys. głosów. Wskazali tym samym laureatów w 12 kategoriach:  

  • Hit do włosów  naturalna multi-regenerująca mgiełka beBIO do włosów suchych i zniszczonych 

  • Eko przemiana roku – linia produktów „Planeta Ziemia marki AVA 

  • Najlepsza polska marka – Resibo 

  • Hit for men – żel pod prysznic i szampon do włosów o zapachu czerwony cedr YEGO marki Ziaja 

  • Produkty warte szaleństwa – perfumy Wet Cherry  Liquor marki Bohoboco Perfume  

  • Innowacja urodowa roku – aplikacja Zaplanuj swoje włosy” marki OnlyBio Stories 

  • Marka zaangażowana  Natura” magazyn Klubu Natura 

  • Sklep internetowy roku – drogeria internetowa Zikodermo.pl  

  • Osobowość Beauty roku – influencerka Fog in the Garden 

  • Ulubieniec makijażowy – AA WINGS OF COLOR No Limit Volume Baby Doll Maskara Efekt 

  • Hit Home Beauty – szczotka do mycia włosów i masażu głowy marki Mohani 

  • Kosmetyki dla mam i dzieci – yn do kąpieli z pianą dla dzieci 3+ marki Sylveco 

Decyzją jury nagroda Wybór redakcji” została przyznana marce Resibo. 

– Wśród zgłoszeń do tegorocznej edycji plebiscytu „The Best of New Beauty” znalazło się naprawdę wiele fantastycznych produktów i marek, dlatego wybór był wyjątkowo trudny. Zarówno redaktorki, jak i czytelniczki Kobieta.Gazeta.pl doceniają zaangażowanie poszczególnych brandów działania na rzecz środowiska naturalnego, dlatego wyróżniliśmy markę Resiboktóra nie tylko dba o naszą cerę, skórę i włosy, ale także troszczy się o naszą planetę  mówi Agnieszka Matracka, dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl, która współprowadziła galę plebiscytu „The Best of New Beauty”.  

Ogłoszenie wyników plebiscytu odbyło się online – można jbyło oglądać na żywo na stronie głównej Gazeta.pl ina profilu Kobieta.Gazeta.pl na Facebooku w poniedziałek, 21 listopada br.  

Wszystkie informacje na temat plebiscytu The Best of New Beauty są dostępne na stronie Kobieta.Gazeta.pl/thebestofnewbeauty. 

Kobieta.Gazeta.pl to jeden z najpopularniejszych polskich serwisów lifestyle’owych skierowanych do kobiet. Można w nim znaleźć porady dotyczące mody i urody, informacje o najnowszych trendach zakupowych oraz treningowych, a także artykuły poświęcone związkom, karierze czy wychowywaniu dzieci. W październiku 2022 r. serwis odwiedziło ponad 10,4 mln użytkowników (real users), co dało Kobieta.Gazeta.pl drugie miejsce w kategorii serwisów kobiecych w badaniu Mediapanel. 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl