Jury prestiżowego konkursu INMA Awards 2015 doceniło projekt z zakresu content-marketingu „Otwórz miasto”, zrealizowany przez „Gazetę Co Jest Grane” i Gazeta.pl. Znalazł się on wśród 30 rozwiązań wydawców prasowych z całego świata, nagrodzonych w tym roku w konkursie Międzynarodowego Stowarzyszenia Mediów Informacyjnych INMA.
„Otwórz miasto” – projekt z zakresu content-marketingu, przygotowany przez „Gazetę Co Jest Grane” i Gazeta.pl wspólnie z Heinekenem zajął trzecie miejsce w kategorii „Najlepsze marketingowe rozwiązania dla reklamodawców” („Best Marketing Solution for an Advertising Client”). Działania, które trwały przez 3 miesiące, miały na celu zainspirowanie młodych ludzi do odkrywania świata wokół nich. Realizowało je kilka mediów Agory – marki prasowe, internetowe i radiowe.
W ramach projektu powstał serwis Otworzmiasto.pl z informacjami dla wszystkich, którzy chcieli wiedzieć, co dzieje się w ich mieście i jak świetnie spędzić w nim czas. Wersja mobilna strony została wzbogacona w funkcję geolokalizacji – mogła wykrywać, gdzie w danej chwili jest użytkownik i dzięki temu podpowiadała mu, jakie są najlepsze wydarzenia w jego okolicy.
Dodatkowo w każdym numerze „Gazety Co Jest Grane” w 11 miastach na dedykowanej stronie „Otwórz miasto” można było zapoznać się z najciekawszymi propozycjami spędzania czasu w mieście podczas lata. „Otwórz miasto” wspierała szeroka kampania promocyjna, m.in. w prasie, internecie i telewizji oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach.
INMA Awards należy do najbardziej prestiżowych nagród tego typu na świecie. Konkurs, organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA, nagradza najlepsze rozwiązania marketingowe w prasie.
Wyniki konkursu INMA Awards 2015 zostały ogłoszone 12 maja br. podczas 85. Światowego Kongresu INMA, odbywającego się w Nowym Jorku. W tegorocznym konkursie oceniano 578 projektów z całego świata – przygotowało je 190 wydawnictw z 38 krajów.
Więcej o zwycięzcach i konkursie przeczytasz tutaj.