PERFORMANCE

EFEKTYWNE ROZWIĄZANIA

Performance marketing to dziś jeden z częściej wykorzystywanych modeli reklamy internetowej nastawiony na osiągnięcie konkretnego efektu. Rozumiemy tę potrzebę dlatego w naszej ofercie postawiliśmy silny akcent na rozwój tego obszaru biznesowego.

Kampania Efektywnościowa

Kampania ma na celu przekierowanie ruchu o określonych wskaźnikach efektowności na stronę docelową za pomocą narzędzi performance. Zespół specjalistów odpowiednio dobiera i optymalizuje narzędzia w celu osiągnięcia maksymalnego efektu kampanii.

Feedboard

Narzędzie kampanii e-commerce w postaci galerii z produktami klientów umieszczonymi w dynamicznej kreacji reklamowej, emitowanej w ramach serwisów z grupy Gazeta.pl Dzięki działaniu systemu rekomendacyjnego format prezentuje odpowiednio dobrane produkty z feedów produktowych klientów.

Native Galleries

Jedno z narzędzi e-commerce publikowane kontekstowo na stronach artykułowych. Galeria zbudowane są ze zdjęć z produktami klientów, krótkiego opisu i przycisku CTA.

Native2Click

Linki reklamowe na stronach artykułowych stosowane jako narzędzie w kampaniach efektywnościowych, kierujące do odpowiedniego LP klienta. Publikowane są w wersji z grafiką lub bez.

Native Ads

Narzędzie efektywnościowe w postaci linków i grafik reklamowych, umieszczonych wśród materiałów publikowanych w serwisach grupy Gazeta.pl. Kierują do strony internetowej klienta.

Best offers

to linki i grafiki reklamowe, kierujące do strony internetowej klienta. Treść linków i zawartość grafiki tworzona jest pod kątem wskaźników efektywnościowych. Linki/grafiki są kontekstowo zamieszczane wśród treści grupy Gazeta.pl.

Boks gazetki

Specjalny moduł w formie slajdera z e-gazetkami na stronie głównej Gazeta.pl. W każdym kaflu znajduje się zdjęcie strony gazetki i przycisk call to action. Każde zdjęcie linkuje bezpośrednio do e-gazetek na stronach Klientów.

Display perfo

Narzędzie kampanii efektywnościowej w postaci spersonalizowanej kreacji display. Składa się z 3 zdjęć produktowych, przycisku call to action oraz logotypu klienta.

Boks okazje

Specjalny boks graficzno-tekstowy w formie slajdera złożony z kafli linkujących bezpośrednio do ofert klientów. Każdy kafel składa się ze zdjęcia, krótkiego opisu i przycisku CTA.

Marketplace

Avanti24.pl to platforma prezentująca i promująca ofertę produktową klientów, specjalizuje się w kategorii moda, uroda, obuwie i akcesoria. Agreguje asortyment różnych marek, dzięki czemu użytkownik ma dostęp do interesujących go produktów w jednym miejscu.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502-555-459

Marta Salińska

Ekspert branżowy ds. reklamy internetowej