Przeniesienie funkcjonalności strony internetowej do aplikacji mobilnej to strategia realizowana przez setki serwisów na świecie. Sport.pl jako jeden z pierwszych postanowił odwrócić ten trend – funkcje dostępne w aplikacji Sport.pl LIVE zostały przeniesione do desktopowej i mobilnej wersji serwisu.
Nowym elementem strony głównej Sport.pl jest sekcja „Sport.pl LIVE”, w której pojawią się wszystkie nowe treści dodawane do serwisu – obok siebie użytkownicy widzą artykuły, wpisy z relacji na żywo i stale aktualizowane wyniki publikowane minuta po minucie. To rozwiązanie jest najpopularniejszą wśród użytkowników częścią aplikacji Sport.pl LIVE i nowatorskim na polskim rynku sposobem prezentowania treści sportowych.
Użytkownicy serwisu mogą też, tak jak w aplikacji Sport.pl LIVE na Androida, wybrać swoje ulubione drużyny i w wygodny sposób przeglądać newsy na ich temat oraz najnowsze wyniki – serwiseksponuje treści związane z wybraną drużyną. Co ważne, wybierać można nie tylko spośród klubów piłkarskich, ale także zespołów innych popularnych dyscyplin: siatkówki, żużlu, koszykówki czy piłki ręcznej.
Dzięki wprowadzeniu tzw. niekończącego się strumienia treści (infinite scroll), użytkownicy mogą w wygodny i szybki sposób przeglądać informacje znajdujące się w serwisie bez konieczności klikania w kolejne linki.
Zmianie uległy również formaty reklamowe – na stronie Sport.pl oraz m.Sport.pl i w aplikacji Sport.pl LIVE. Strona główna serwisu Sport.pl jest teraz szersza i pojawiły się na niej nowe, duże formaty reklamowe. Dodatkowo, reklama na Sport.pl oferowana jest w modelu All Screens, dzięki czemu możliwe jest szybkie dotarcie do użytkowników korzystających zarówno z urządzeń desktopowych, jaki i ekranów mobilnych. W ramach tej oferty dostępne są również nowe powierzchnie reklamowe na stronie mobilnej Sport.pl i w aplikacji Sport.pl LIVE.