
Podcast Gazeta.pl „Co to będzie” świętuje urodziny! Marta Nowak i Miłosz Wiatrowski-Bujacz nagrali specjalny odcinek z publicznością, który ukaże się w czwartek, 13 marca br. o godz. 20:00 na Gazeta.pl i w serwisach streamingowych. Podcast cieszy się dużą popularnością – przez ostatni rok zanotował ponad 60 mln wyświetleń. Wkrótce ruszy też jego wyborczy spin-off „Co to będzie w Belwederze”.
Podcast „Co to będzie” zadebiutował w 2024 roku, szybko zdobywając uznanie słuchaczy, którzy docenili ten merytoryczny, a zarazem humorystyczny i przystępny sposób komentowania otaczającej nas rzeczywistości. Do tej pory podcast odtworzono ponad 60 mln razy. Odcinki dostępne są na Gazeta.pl oraz w mediach społecznościowych portalu – na Instagramie, Facebooku i YouTube, a także w Spotify i Apple Podcasts. Podcast „Co to będzie” zdobył także wyróżnienie Debiut Roku w Raporcie Audio stworzonym w ubiegłym roku przez “Media & Marketing Polska”.
Z okazji pierwszych urodzin formatu jego twórcy – Marta Nowak oraz Miłosz Wiatrowski-Bujacz – zaprosili fanów do wspólnego świętowania. W poniedziałek, 10 marca br. w kinie Helios Blue City w Warszawie nagrano odcinek specjalny z udziałem publiczności, która miała okazję zadawać pytania. Premiera zaplanowana jest na czwartek, 13 marca br.
– Jestem niezwykle szczęśliwy, że Gazeta.pl jest miejscem, gdzie powstają takie programy, robione przez takich ludzi. Dzięki Marcie Nowak i Miłoszowi Wiatrowskiemu-Bujaczowi Gazeta.pl zyskała nie tylko podcast roku, ale też otworzyła się na nowych odbiorców i po raz kolejny pokazała swoje „moce kreatywne” w branży – komentuje Rafał Madajczak, redaktor naczelny Gazeta.pl.
Podcast „Co to będzie” się nie zatrzymuje: Marta Nowak oraz Miłosz Wiatrowski-Bujacz już szykują serię odcinków dedykowanych polskiej kampanii prezydenckiej – „Co to będzie w Belwederze”.
– W „Co to będzie w Belwederze” nie chcemy tylko debatować o najnowszych sondażach. Będziemy też przedstawiać sylwetki kandydatów na prezydenta, dociekać ich poglądów, analizować mniej lub bardziej udane strategie. Pochylimy się nad popisami, wpadkami, opowieściami z mchu i paproci, które roztaczają przed oczami wyborców. I nie obiecujemy, że zawsze będziemy gryźć się w język – mówi Marta Nowak, dziennikarka Gazeta.pl i współprowadząca podcast „Co to będzie”.
– „Co to będzie w Belwederze” to dla mnie pomysł z cyklu „śledzimy z bliska kampanię po to, żebyście wy nie musieli”. Zamiast oglądać kanały informacyjne 24/7 tylko po to, żeby dowiedzieć się, co kandydaci jedli na śniadanie, włączcie raz w tygodniu nasze podsumowanie i bądźcie na bieżąco z tym, co o tej kampanii naprawdę warto wiedzieć – dodaje Miłosz Wiatrowski-Bujacz, dziennikarz Gazeta.pl i współprowadzący „Co to będzie”.
“Co to będzie w Belwederze” zadebiutuje w sobotę, 29 marca br. na stronie głównej Gazeta.pl, YouTube, Spotify i Apple Podcasts. Będzie to kolejny spin-off podcastu po sukcesie niezwykle popularnego „Co to będzie w Ameryce”, gdzie ze szczegółami autorzy komentowali kampanię wyborczą w Stanach Zjednoczonych.
Gazeta.pl (Grupa Agora) jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w lutym 2025 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 12,7 mln użytkowników (real users), którzy wykonali ponad 389,4 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Sport.pl, Next.Gazeta.pl, G.pl, Wiadomosci.Gazeta.pl, Moto.pl, Plotek.pl, eDziecko.pl i Kobieta.Gazeta.pl.