Aktualności

Nowe weekendowe wydanie Gazeta.pl

W każdą sobotę i niedzielę wybrane treści Gazeta.pl podane będą w magazynowej formie. To propozycja dla czytelników, którzy w dni wolne od pracy poszukują tekstów dłuższych, lifestylowych oraz coraz częściej czytają artykuły na tabletach. Dlatego weekendowe wydanie Gazeta.pl będzie dostosowane specjalnie do dotykowych ekranów – to nowość w budowie stron dużych portali.

Od 24 maja w każdy weekend na stronie głównej Gazeta.pl pojawią się nowe, magazynowe treści przygotowane z myślą o użytkownikach szukających ciekawych tekstów do poczytania. Co tydzień będzie to 12-15 autorskich materiałów, tworzonych przez dziennikarzy Gazeta.pl i świetnych autorów z innych mediów.

W pierwszym wydaniu Gazeta.pl na weekend pojawi się m.in. rozmowa Piotra Najsztuba z Krzysztofem Krawczykiem, wywiad Hanny Rydlewskiej z Moniką Jaruzelską, historia twórców Bobby Burgera, opis dnia spędzonego z kandydatką na prezydent Warszawy Joanną Erbel oraz nowy językowy cykl wideo Jerzego Bralczyka.

Wygląd górnej części strony Gazeta.pl w weekend

Zależy mi na tym, żeby stworzyć przestrzeń przyjazną odbiorcom szukającym inspirujących, ludzkich historii, niebanalnych wywiadów, tekstów, które w mądry sposób odnoszą się do tego, co nas otacza. Zamiast ślepej pogoni za trendami próba zbadania tego, co modne i zrozumienia, dlaczego jest to modne właśnie teraz. Zamiast zjadliwej publicystyki chwila wytchnienia przy felietonach o architekturze, kulinariach, nowych technologiach. Zamiast osób znanych z tego, że są znane prawdziwe gwiazdy w szczerych rozmowach, ale też sylwetki ludzi, którzy dokonują wielkich rzeczy z dala od czerwonego dywanu. Myślę, że takiego miejsca polskim internautom brakuje. Jestem przekonana, że projekt zainteresuje nie tylko licznych i wiernych użytkowników Gazeta.pl, ale też przyciągnie nowych odbiorców. – mówi Hanna Rydlewska, redaktor naczelna weekendowego wydania Gazeta.pl

– To nowatorski projekt. Kolejny powód, by – tym razem w weekend – wracać na Gazeta.pl. Świetne treści podane w piękny sposób i znakomite nazwiska. Tego, obok newsów, sportu i rozrywki, szukają nasi czytelnicy – dodaje Paweł Stremski, Dyrektor programowy i wydawniczy Gazeta.pl.

Do weekendowego wydania będą pisali najlepsi dziennikarze Gazeta.pl, m.in. Piotr Stanisławski, Katarzyna Nowakowska, Angelika Swoboda, Łukasz Głombicki i Joanna Berendt. Gościnnie w weekend na Gazeta.pl pojawią się m.in. Piotr Najsztub, Filip Springer, Marcin Różyc i wielu innych znakomitych autorów.

Szefową projektu jest Hanna Rydlewska, która była m.in. zastępcą redaktor naczelnej „Przekroju” i zastępcą redaktora naczelnego Natemat.pl. W radiu ZET Chilli prowadzi autorską audycję „HaniBal”. Współpracuje również z magazynami: „Viva! Moda” oraz „K MAG”. Razem z Marcinem Różycem prowadziła wielokrotnie warsztaty Fashion Writing w ramach Art & Fashion Festival w Poznaniu, czego efektem był m.in. magazyn „AFF”.

Premierze weekendowego wydania Gazeta.pl towarzyszyć będzie kampania reklamowa w internecie m.in. na serwisach z Grupy Gazeta.pl, Youtube, w sieci reklamowej Google, Facebook czy Spotify, telewizji, kinie, radiu, prasie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS. Za kampanię odpowiada dział marketingu Gazeta.pl.

W związku z nowym projektem Biuro Reklamy Gazeta.pl przygotowało specjalną ofertę obecności partnerów reklamowych w weekendowym wydaniu Gazeta.pl. Pierwszym partnerem jest marka H&M.

Szczegółowe informacje na temat oferty reklamowej można uzyskać w Biurze Reklamy Gazeta.pl (biuroreklamy@agora.pl).

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl