Biuro Reklamy Gazeta.pl zmodyfikowało ofertę partnerstwa aplikacji Gazeta.pl LIVE, zapewniając tym samym jeszcze lepszą widoczność kreacji Partnera. Dotarcie do użytkownika aktywnie korzystającego z rozwiązań mobilnych jest teraz jeszcze prostsze.
Użytkownicy aplikacji Gazeta.pl LIVE są bardzo aktywni. Obecnie z aplikacji korzysta 150 000 aktywnych użytkowników smartfonów i robi to intensywnie – jedna osoba odwiedza aplikację średnio raz dziennie, robiąc wtedy niemal 30 odsłon. Sumarycznie Partner aplikacji może liczyć nawet na 60 mln* odsłon miesięcznie kreacji reklamowej swojego produktu.
Gazeta.pl LIVE to innowacyjna aplikacja z codziennymi relacjami na żywo, niekończącym się strumieniem wiadomości, który aktualizuje się bez potrzeby ponownego odświeżania, a także powiadomieniami push wysyłanymi przez redakcję zawsze wtedy, gdy dzieje się coś ważnego.
Po szczegóły kontaktuj się z przedstawicielem Biura Reklamy Gazeta.pl (biuroreklamy@agora.pl).
* Google Analytics, Luty 2015.