Aktualności

Nowa odsłona magazynu Weekend.gazeta.pl

Weekend.gazeta.pl, który w tym roku obchodzi swoje siedmiolecie, przeszedł gruntowną metamorfozę. Serwis zyskał odświeżony layout stron artykułowych, a jego czytelnicy będą mogli korzystać z nowej strony głównej. W magazynie pojawią się nowe cykle i nowi autorzy. Dla reklamodawców powstała bardziej elastyczna oferta produktowa.

Weekend.gazeta.pl to nowoczesny i atrakcyjny wizualnie serwis premium, w którym publikowane są między innymi reportaże, pogłębione wywiady, rozbudowane sylwetki. Artykuły ilustrowane są wielkoformatowymi zdjęciami. To pierwszy tego typu magazyn w polskim internecie, który wyznaczył nowe standardy pisania i pokazywania jakościowych treści w rodzimych portalach. W lutym 2021 r. serwis zyskał nową oprawę – wszystko dzięki zmianie layoutu, nawigacji oraz sposobu prezentacji galerii zdjęciowych. Użytkownicy będą też sprawniej poruszać się po serwisie, bez problemów dotrą do tekstów z poprzednich wydań magazynu oraz obszarów tematycznych, które ich najbardziej interesują.

W odświeżonej odsłonie serwisu pojawi się więcej tekstów z kategorii Odpocznij, w których opisywane będą intrygujące, szerzej nieznane miejsca w Polsce i za granicą, a także materiały z kategorii Zrozum, czyli rozmowy i artykuły, które rzetelnie wyjaśnią to, co dzieje się dookoła nas.  Redakcja skupi się również na materiałach z obszaru Poznaj, w którym pojawi się więcej tekstów historycznych czy materiałów z zagranicy, dotyczących zmian społecznych i obyczajowości, których brakuje w polskich mediach.

Przez kilka lat działania Weekend.gazeta.pl udało nam się na wylot poznać naszych czytelników – mówi Anna Budyńska, redaktor naczelna magazynu/serwisu– Są bardzo wymagający – oczekują niesztampowych, wciągających historii oraz intrygujących bohaterów z krwi i kości. Nadal będziemy spełniać te oczekiwania na jak najwyższym poziomie, proponując jednocześnie nowe tematy. W najbliższym czasie skupimy się na miłości, ekologii, podpowiemy, jak i gdzie odpoczywać ciekawie i efektywnie, a ekscytujących wątków poszukamy w przeszłości i za granicą. Magazyn nadal będzie tworzył kilkuosobowy, stały zespół redakcyjny oraz kilkunastu autorów zewnętrznych – dodaje Budyńska.

Nowa odsłona serwisu to także nowe możliwości dla reklamodawców. W tym roku wprowadzono m.in. elastyczną siatkę reklamową dopasowaną do nowego layoutu serwisu, dzięki czemu reklamy klienta będą jeszcze lepiej wkomponowane w treści. Dodano też nową funkcjonalność – automatyczne wyłączenie programatycznych slotów reklamowych w momencie, gdy wykupione zostaje partnerstwo weekendu lub cyklu. Dodatkowo, zwiększona została widoczność metki partnera, a zajawki rekomendacji artykułów pojawiają się w oparciu o technologię Big Data.

Za nowy wygląd serwisu Weekend.gazeta.pl i wprowadzenie jego nowych funkcjonalności odpowiadały zespoły technologii oraz designu Agory.

Nowa odsłona Weekend.gazeta.pl będzie promowana w kampanii obejmującej stacje telewizyjne i radiowe (TVN, RMF FM, Radio TOK FM, Rock Radio, Radio Pogoda, Radio Złote Przeboje), cyfrowe nośniki OOH w całej Polsce, a także serwisy z grupy Gazeta.pl (display i wideo). Działania prowadzone od 5 lutego 2021 r. do końca miesiąca przygotował zespół marketingu oraz zespół designu Gazeta.pl.

Więcej informacji: https://weekend.gazeta.pl/weekend/7,177495,26752198,magazyn-weekend-gazeta-pl-zmienia-sie-dla-was.html

***

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Wg badania Mediapanel w styczniu 2021 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 18 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 615,6 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Wiadomosci.gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, Next.gazeta.pl, Moto.pl, eDziecko.pl.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl