Aktualności

Nowa akcja Sport.pl „Stroje za asy”

 

Z okazji rozpoczynających się 1 września br. Mistrzostw Europy w siatkówce redakcja Sport.pl rusza z akcją „Stroje za asy”, w ramach której za każdego asa serwisowego polskich siatkarzy ufunduje stroje meczowe młodym zawodniczkom i zawodnikom. Sport.pl uruchomi także specjalny licznik asów w internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie i Katowicach.

Drużyna biało-czerwonych pod wodzą trenera Vitala Heynena jest jednym z faworytów turnieju, który odbędzie się w czterech krajach: Polsce, Finlandii, Czechach i Estonii. Polscy siatkarze wszystkie mecze zagrają u siebie: fazę grupową w Krakowie, a ewentualną fazę pucharową w Gdańsku i w Katowicach. Impreza będzie szeroko relacjonowana na łamach serwisu Sport.pl. Redakcja postanowiła pójść o krok dalej w kibicowaniu naszym i przy okazji turnieju zorganizować prospołeczną akcję specjalną „Stroje za asy”.

W ramach prowadzonych działań Sport.pl za każdy as serwisowy w wykonaniu polskich siatkarzy ufunduje trzy komplety strojów siatkarskich . Trafią one do specjalnej puli, z której po turnieju zostaną rozdzielone między kilkanaście drużyn młodzieżowych, męskich i żeńskich. Dodatkowo, wybrana przez redakcję drużyna zdobędzie nagrodę główną– lekcję siatkówki z legendą tego sportu Krzysztofem Ignaczakiem, byłym reprezentantem Polski i mistrzem świata z 2014 roku.

Częścią akcji „Stroje za asy” będą także liczniki asów. Sport.pl uruchomi je w internecie oraz na wielkoformatowych nośnikach reklamy zewnętrznej na budynku Cepelii w Warszawie i Dworca Głównego w Katowicach – polskiej nieoficjalnej stolicy siatkówki, w której odbędzie się faza finałowa całej imprezy. To kolejna akcja serwisu, w ramach której redakcja uruchamia specjalny licznik. Wiosną działał „Licznik rekordu”, dzięki któremu można było śledzić informacje o strzeleckich wyczynach Roberta Lewandowskiego oraz jego kolejne gole w pogoni za rekordem Gerda Muellera.

– Siatkarscy mistrzowie świata są idolami wielu polskich kibiców, a szczególnie dzieci, które zaczynają grać w siatkówkę i trenować w klubach – mówi Łukasz Cegliński, redaktor naczelny Sport.pl. – Chcieliśmy nadać odbywającym się w Polsce Mistrzostwom Europy dodatkowego wymiaru. Dzięki naszej akcji idole w pewnym sensie będą mogli zrobić coś dla swoich potencjalnych następców, a radość kibiców z każdego punktu zdobytego asem serwisowym będzie większa, bo skorzystają dzieciaki z mniej zamożnych klubów – dodaje Cegliński.

Akcja “Stroje za asy” potrwa od 2 do 19 września br., kiedy to w katowickim Spodku zakończą się Mistrzostwa Europy. Jej podsumowanie i ogłoszenie laureatów pojawią się w turniejowych analizach na Sport.pl, m.in. w programie „Sekcja siatkarska”. Im więcej asów, tym więcej strojów, dlatego cały Sport.pl trzyma kciuki za skuteczność naszych reprezentantów.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl