Aktualności

Nk.pl i Kinoplex.pl oferują wspólnie filmy VOD

Dzięki partnerstwu z serwisem Kinoplex.pl (Agora S.A.), na największym polskim portalu społecznościowym, NK.pl, udostępniona została nowa usługa – oglądanie filmów w modelu video-on-demand. Użytkownicy NK.pl uzyskali stały dostęp do szerokiej oferty przebojów polskiego i światowego kina.


Na platformie Kino NK (www.nk.pl/kino) internauci znajdą m. in. takie hity jak „Drogówka”, „Jesteś Bogiem”, „Zakochani w Rzymie” czy amerykańskie produkcje, które nie były wyświetlane w polskich kinach („Parker”, „Czas zapłaty”). Filmy udostępniane są w modelu płatnym, który wykorzystuje cieszącą się dużym powodzeniem wśród użytkowników Nk.pl wirtualną walutę Eurogąbki.

– To dla nas szczególnie ważne partnerstwo, ponieważ pozwala zaprezentować naszą ofertę ponad 8 milionom użytkowników Nk.pl. Jako Kinoplex.pl oferujemy pełne wsparcie technologiczne i biznesowe, dzięki czemu nasi partnerzy mogą szybko wejść na rynek VOD, wykorzystując zdobyte już przez nas doświadczenie i kompetencje. – mówi Magdalena Bigaj, szef biznesu VOD w Agora S.A., odpowiedzialna za serwis Kinoplex.pl.

Nk.pl odwiedzana jest obecnie przez 8,5 mln realnych użytkowników, reprezentujących każdy przedział wiekowy i różne grupy społeczne. Według badań, przeprowadzonych przez zespół badawczy Research.NK, prawie 40% internautów korzysta z opcji wideo na żądanie co najmniej kilka razy w roku. Jednocześnie wielu badanych deklaruje, że zamierza skorzystać z tej formy oglądania treści wideo.

– Rozrywka jest jednym z ważnych elementów, dla których użytkownicy chętnie korzystają z NK. Dlatego nieustannie staramy się rozwijać naszą platformę: gier, aplikacji, a teraz także VOD. Cieszymy się, że współpraca z Kinoplex.pl umożliwi nam dostarczenie ciekawych treści wideo, a jednocześnie przyczyni się do promowania legalnego z nich korzystania. – mówi Marcin Barciński, Head of Businnes Development i RTB w Naszej Klasie Sp. z o.o.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl