„W internecie jest już tak dużo reklam, że ich już nie widać”, „Nie widziałem reklamy to znaczy że jej nie było”, „Najważniejszy jest koszt dotarcia”. Grupa robocza Brand Advertising Online działająca w ramach Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska stworzyła cykl filmów „Pogromcy mitów reklamy online” mających na celu w przystępny sposób zaprezentować działanie reklamy w internecie i rozliczyć się z mitami na jej temat.
Grupa Robocza Brand Advertising Online zdecydowała pokazać jakie błędy może popełniać początkujący e-marketer oraz na co musi zwrócić uwagę by nie popełniać ich ponownie. Powstał cykl filmów, które mają na celu w sposób przyjazny obalić mity związane z reklamą internetową oraz wskazanie na czym szczególnie należy skupić się, wybierając internet jako medium reklamowe.
– Postanowiliśmy obalić mity dotyczące reklamy internetowej – mówi Krzysztof Beniowski, szef grupy roboczej Brand Advertising. – Zebraliśmy te, które pojawiają się najczęściej w naszych rozmowach z marketerami rozpoczynającymi działalność w internecie. Mamy nadzieję, że te rzeczowe wyjaśnienia w przystępnej formie pomogą im lepiej zarządzać swoją obecnością online.
Bohaterem filmów jest Pan Zenek – przedsiębiorca rozpoczynający – w dość nieudolny sposób – promocję swojego produktu w internecie. Na szczęście każda jego wątpliwość zostaje natychmiast rozwiana dzięki interwencji eksperta. Dowiadujemy się m.in: jak ważne jest sprecyzowanie grupy docelowej, celu kampanii oraz dopasowanie przekazu.
Zapraszamy do zapoznania się z pierwszym z cyklu filmów „Pogromcy mitów reklamy online”
Wszystkie filmy będzie można znaleźć na stronie www IAB Polska (www.iab.org.pl) oraz na oficjalnym kanale YouTube IAB Polska: (www.YouTube.com/IABPolska)