Aktualności

Moto.pl z wyróżnieniem w konkursie e-Mobility Media Awards 2022

Serwis Moto.pl otrzymał wyróżnienie w kategorii Medium Branżowe Roku podczas gali Kongresu Nowej Mobilności, która odbyła się 13 września br. na terenie EC1 Łódź – miasto Kultury. Wydarzenie zostało zorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. A już wkrótce serwis zainauguruje piątą, jubileuszową edycję plebiscytu „The Best of Moto”, w którym zwycięzców wskazują nie tylko eksperci, ale i internauci.

Konkurs e-Mobility Media Awards 2022

Konkurs e-Mobility Media Awards 2022 docenia dziennikarzy i redakcje, których codzienna praca buduje świadomość społeczną w zakresie pojazdów elektrycznych. Podczas wydarzenia wyróżniane są także marki prowadzące najskuteczniejsze kampanie informacyjno-promocyjne, edukacyjne oraz marketingowe na rzecz zeroemisyjnego transportu. Nagrody przyznawane są łącznie w 16 kategoriach. W tym roku wyróżnienie w kategorii Medium Branżowe Roku trafiło do serwisu Moto.pl, a podczas uroczystej gali odebrał je Tomasz Korniejew, dyrektor Moto.pl.

Cieszymy się, że serwis Moto.pl został wyróżniony w konkursie e-Mobility Media Awards 2022 – mówi Tomasz Korniejew. – Ekologia i elektromobilność stanowią filary naszej działalności. Każdego dnia staramy się promować bardziej ekologiczne rozwiązania w dziedzinie motoryzacji. Zdajemy sobie bowiem sprawę, jak ważne jest ich wprowadzanie w kontekście kryzysu klimatycznego, przed którym wszyscy stoimy. Bardzo cieszy nas także większa otwartość kierowców na samochody elektryczne, co przedstawiliśmy w naszym raporcie opublikowanym w czerwcu 2022 r. – dodaje.

Plebiscyt „The Best of Moto”

Już w najbliższy czwartek, 15 września br. rozpocznie się piąta edycja flagowego plebiscytu serwisu – „The Best of Moto”, który na stałe wpisał się w kalendarz najważniejszych wydarzeń w polskiej branży motoryzacyjnej. W konkursie nagrodę główną przyznaje jury, w skład którego wchodzą nie tylko dziennikarze Moto.pl, ale także przedstawiciele innych mediów, specjalizujący się w dziedzinie motoryzacji oraz internauci. Najbliższa odsłona zostanie wzbogacona o nową kategorię – „Gadżet Motoryzacyjny Roku”. W sumie w tym roku utworzono 11 kategorii specjalnych i 4 kategorie eksperckie. Dodatkowo, przyznana zostanie jedna nagroda główna. Głosowanie potrwa od 15 września do 15 listopada br., a zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali, która odbędzie się w czwartek, 24 listopada br.

Serwis Moto.pl poszerza swoje treści, również o te poświęcone nowoczesnym technologiom, motoryzacyjnemu lifestyle’owi, a także różnego rodzaju gadżetom i akcesoriom – stąd pojawienie się nowej kategorii w naszym plebiscycie – mówi Tomasz Korniejew. – Tworząc „The Best of Moto”, wychodzimy poza znane schematy – angażujemy do współpracy nie tylko media i jurorów z Agory, ale także współpracujemy z redakcjami spoza naszego wydawnictwa. Sięgamy po nowoczesne kanały komunikacji, włączając do działań również influencerów, a ceremonię wręczania statuetek transmitujemy na żywo na stronie głównej Gazeta.pl. Dzięki sile medialnej Agory, naszym partnerom i kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej komunikujemy wyniki plebiscytu na niespotykaną skalę – dodaje Tomasz Korniejew.

5. edycja plebiscytu „The Best of Moto” będzie promowana w radiu (radiostacje Grupy Radiowej Agory), w kinach sieci Helios, na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w internecie, m.in. w serwisach Gazeta.pl i na profilach portalu w mediach społecznościowych.

Moto.pl to serwis łączący motoryzację, biznes i eko-trendy stworzony z myślą nie tylko o fanach motoryzacji, ale także posiadaczach samochodów szukających przydatnych treści związanych z branżą moto. Obecnie Moto.pl jest najpopularniejszym serwisem motoryzacyjnym w Polsce.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095038

Emilia Kaczmarek-Muszel

Ekspert ds. reklamy online