Aktualności

Moto.pl najchętniej czytanym serwisem motoryzacyjnym w Polsce

Serwis Moto.pl publikuje treści z myślą nie tylko o fanach motoryzacji, ale także o posiadaczach samochodów, którzy szukają przydatnych informacji związanych z branżą moto. To podejście przyczyniło się do znaczącego wzrostu liczby użytkowników Moto.pl, który dziś jest największym serwisem motoryzacyjnym w Polsce zgodnie z najnowszymi wynikami Mediapanelu.   

Moto.pl to medium motoryzacyjne nowej ery, które nadąża za zmieniającym się światem motoryzacji. Serwis poświęcony tej tematyce nie może dziś skupiać się jedynie na testach samochodów – musi także tworzyć unikatowe treści interesujące nie tylko dla fanów motoryzacji, ale przede wszystkim dla użytkowników samochodów.  

– Krokiem milowym dla naszej redakcji było uświadomienie sobie, że Moto.pl nie jest wąskim serwisem tematycznym skierowanym tylko do fanów motoryzacji – tłumaczy Tomasz Korniejew, dyrektor Moto.pl. – To miejsce, które odwiedzają miliony osób nieznających się wcale na samochodach. Nasi czytelnicy interesują się szeroko pojętym lifestylem, lubią podróżować, są coraz bardziej świadomi w kontekście ekologii. Postawienie na to i konsekwentne realizowanie wszystkich działań, zarówno redakcyjnych, jak i reklamowych, pozwoliło nam zostać liderem wśród polskich serwisów motoryzacyjnych – dodaje Korniejew.  

Serwis Moto.pl we wrześniu 2021 r. odnotował rekordowe wyniki w badaniu Mediapanel – blisko 5,6 mln jego realnych użytkowników wygenerowało 20,7 mln odsłon.  

Do takich rezultatów Moto.pl przyczyniły się także trendy na rynku motoryzacyjnym związane z pandemią, która znacząco wpłynęła na zmianę nawyków konsumenckich. Klienci coraz częściej oglądają samochody w internecie i tam umawiają się na jazdy próbne. Redakcja serwisu Moto.pl postanowiła wykorzystać ten trend i podczas lockdownu uruchomiła format interaktywnego wideo, w którym widz może zapoznać się z samochodem, sprawdzić, ile pali lub co zmieści się do jego bagażnika.

– Reklamodawcy docenili stworzony na Moto.pl interaktywny showroom, który pozwala dokładnie zapoznać się z ofertą konkretnych samochodów – wyjaśnia Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl. – Dodatkowo, postawiliśmy też na unikalny kontent, który odpowiada na zapotrzebowanie komunikacyjne naszych partnerów – to m.in. “Studio Biznes”, czyli program motoryzacyjno-biznesowy, cykl “Moto2030”, w którym piszemy o nowoczesnych technologiach w motoryzacji, a także coraz szersza oferta dla branży lifestyle’owej – dodaje Wysocki.  

 

 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507 093 903

Tomasz Różański

Konsultant ds. Klientów Kluczowych w Gazeta.pl