Aktualności

„Moja Ciąża z eDziecko.pl” – najpopularniejsza aplikacja ciążowa w Polsce

Aplikacja mobilna „Moja Ciąża z eDziecko.pl” już od 9 miesięcy dba o spokój przyszłych rodziców   pobrało ją już ponad 60 tys. użytkowników. „Moja Ciąża z eDziecko.pl” to narzędzie serwisu dla rodziców eDziecko.pl, stworzone we współpracy z cenionym ginekologiem-położnikiem, doktorem Grzegorzem Południewskim.

 

Najpopularniejsza polska aplikacja mobilna dla przyszłych mam jest dostępna dla użytkowników smartfonów z systemem Android od 9 miesięcy. W tym czasie została pobrana ze sklepu Google Play blisko 50 tys. razy i zajmuje pierwsze miejsce w tym markecie wśród aplikacji ciążowych. Z Samsung Galaxy Apps i App Store aplikację pobrało prawie 15 tys. osób.

 

– Cieszymy się, że tak wielu rodziców dzieci urodzonych w ciągu ostatnich 9 miesięcy w Polsce czytało porady zawarte w aplikacji „Moja Ciąża z eDziecko.pl”. Jesteśmy dumni, że codziennie z naszego narzędzia korzysta ponad 9 tys. użytkowników – mówi Agnieszka Wirtwein-Przerwa, redaktor naczelna serwisu eDziecko.pl.

 

„Moja Ciąża z eDziecko.pl” zawiera zestaw porad dopasowanych do każdego etapu oczekiwania na dziecko oraz kalkulator wagi i terminarz, a także kalkulator tygodni ciąży. Przejrzysta i prosta w obsłudze aplikacja ułatwia rozpoznawanie i interpretowanie charakterystycznych dolegliwości pojawiających się w czasie ciąży, dzięki czemu można się z nią poczuć bezpieczniej i pewniej.

 

Aplikacja cieszy się popularnością nie tylko wśród użytkowników, ale także reklamodawców zainteresowanych dotarciem do ściśle określonej grupy docelowej.

 

„Moja Ciąża z eDziecko.pl” na urządzenia z systemem Android jest dostępna od września 2014 r. w sklepach Google Play oraz Samsung Galaxy Apps. Od lutego br. można bezpłatnie pobrać wersję na urządzenia z iOS z App Store. Aplikację zaprojektował i stworzył zespół aplikacji mobilnych Gazeta.pl.

 

Więcej: aplikacja.edziecko.pl

infografika (1)

 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl