Do zespołu sprzedaży portalu Gazeta.pl dołączyła Marta Wiercińska. Jako dyrektor sprzedaży grupy Gazeta.pl kieruje pracą zespołów sprzedaży agencyjnej i bezpośredniej.
– Bardzo się cieszę, że właśnie Marta Wiercińska wesprze nasz zespół sprzedażowy swoim bogatym doświadczeniem. To menadżerka z wielowymiarową perspektywą, której znajomość i rozumienie rynku dobrze wpisują się w nasz sposób myślenia o biznesie i stanowią wzmocnienie dla zespołu Gazeta.pl – mówi Agnieszka Siuzdak, dyrektor pionu Gazeta.pl.
Jako dyrektor sprzedaży Gazeta.pl Marta Wiercińska zajmie się optymalizacją procesów sprzedażowych i będzie odpowiedzialna za realizację celów przychodowych portalu.
Nadzór nad całą strukturą sprzedaży, jako dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl, sprawuje Tomasz Pudlis.
Marta Wiercińska na stanowisku dyrektora sprzedaży Gazeta.pl zastąpiła Renatę Hendel, która podjęła decyzję o odejściu z Agory i z końcem lutego zakończyła współpracę ze spółką.
Marta Wiercińska ma ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Z rynkiem mediów i reklamy związana jest od prawie 20 lat. Poprzednio pracowała m.in. w Gemius SA jako dyrektor rozwoju biznesu i marketingu oraz w Starcom Media Vest Group, gdzie jako dyrektor handlowy odpowiadała za negocjacje warunków handlowych dla klientów spółki we wszystkich mediach. Wcześniej przez 9 lat była związana z firmą AtMedia, w której m.in jako dyrektor komercyjny zarządzała pracą zespołów sprzedażowych, odpowiadała za politykę handlową, strategię negocjacyjną i rozwój biznesu interaktywnego.