Aktualności

Marta Radziak-Kucharska nową szefową działu rozwoju marki Gazeta.pl

Marta Radziak – Kucharska , Gazeta pl .
Fot. Mateusz Skwarczek / Agencja Gazeta

Zespół portalu Gazeta.pl nieustannie rozwija się, chcąc tworzyć innowacyjne i społecznie zaangażowane medium na nowe czasy. Wraz z początkiem sierpnia br. na czele działu rozwoju marki odpowiedzialnego m.in. za akcje społeczne portalu stanęła Marta Radziak-Kucharska, od lat związana z Gazeta.pl. Zastąpiła w tej roli Rafała Madajczaka, który od lipca br. jest redaktorem naczelnym portalu.

Gazeta.pl to jedyne medium w Polsce z deklaracją redakcyjną opisującą podejście i zasady działania jego dziennikarzy. Za realizację strategii portalu zaangażowanego odpowiada m.in. dział rozwoju marki. To w nim kreowane są ważne społecznie akcje, w tym na rzecz walki ze zmianami klimatycznymi (np. „Alarm dla klimatu”) czy walki o prawa kobiet (np. „Historia bez Polki”) oraz mniejszości (np. „Bez LGBT+ nie ma Polski”). Do zadań działu, na czele którego stanęła właśnie Marta Radziak-Kucharska, oprócz planowania akcji społecznych, należy także współpraca z partnerskimi organizacjami społecznymi i edukacyjnymi oraz z redakcjami portalu przy tworzeniu specjalnych projektów dziennikarskich.

Marta Radziak-Kucharska ma na swoim koncie pracę przy tak ważnych dla Gazeta.pl akcjach, jak nagradzane „Alarm dla klimatu”, „Historia bez Polki”, „Pomocnik dla rodziców i opiekunów nastolatków” we współpracy z PAH czy projekt „Polska Stories” serwisu Weekend.Gazeta.pl. Jestem przekonany, że pod jej kierownictwem dział rozwoju marki jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczy branżę i wzmocni wizerunek Gazeta.pl jako medium, które angażuje się w zmianę świata na lepsze – mówi Rafał Madajczak, redaktor naczelny Gazeta.pl.

W Gazeta.pl uważnie obserwujemy i wsłuchujemy się w potrzeby ludzi – mówi Marta Radziak-Kucharska. – Wychodzimy z inicjatywą, działając odważnie i celnie, zawsze zadając sobie pytanie, co chcemy w ten sposób osiągnąć. I to jest właśnie ten rodzaj zaangażowania, który chcę umacniać i rozwijać w portalu. Przed nami nowe współprace oraz ekscytujące i poruszające działania, których już nie mogę się doczekać.

Marta Radziak-Kucharska jest związana z Gazeta.pl od 2018 r. Od 2020 r. pracuje w dziale rozwoju marki, w którym dotychczas odpowiadała za realizację licznych projektów, współpracując z m.in. z redakcjami i organizacjami pozarządowymi. Wcześniej zajmowała się koordynowaniem eventów organizowanych przez Gazeta.pl, m.in. The Best of Moto czy Food Blogger Fest. Przed pracą w Agorze związana była z agencją New Look Advertising.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl