Aktualności

Magdalena Wojtkiewicz szefową redakcji serwisów lifestyle’owych i rozrywkowych Gazeta.pl

Magdalena Wojtkiewicz . Gazeta pl .
Fot. Mateusz Skwarczek / Agencja Wyborcza.pl

Gazeta.pl nieustannie się rozwija, aby jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania użytkowników i reklamodawców. W wyniku szerszej przebudowy struktury portalu powstało nowe stanowisko szefowej redakcji serwisów lifestyle’owych i rozrywkowych Gazeta.pl, które objęła Magdalena Wojtkiewicz. Do jej obowiązków należy m.in. kierowanie zespołami redakcyjnymi oraz wdrażanie efektywnego modelu pracy nad treściami.

Z początkiem września br. Magdalena Wojtkiewicz została szefową powiększonego obszaru redakcyjnego lifestyle i rozrywka w Gazeta.pl, przejmując odpowiedzialność za pracę redakcji serwisu Plotek.pl oraz zespołu Kultura.Gazeta.pl. Tak jak dotychczas odpowiada również za pozostałe redakcje Gazeta.pl z obszaru lifestyle: Kobieta.Gazeta.pl, eDziecko.pl, Zdrowie.Gazeta.pl, Podroze.Gazeta.pl i Haps.pl. Do jej głównych obowiązków należy teraz kierowanie zespołami redakcyjnymi ze szczególnym naciskiem na wzrost zasięgu oraz budowanie skutecznej współpracy między redakcjami tematycznymi i redakcją growth/SEO.

Magda Wojtkiewicz ma na koncie duże sukcesy w pracy z zespołami serwisów Kobieta.Gazeta.pl i eDziecko.pl, które w ciągu ostatnich miesięcy znacząco zwiększyły swój zasięg. Chcemy, aby teraz kolejne redakcje zyskały dzięki jej doświadczeniu oraz skuteczności w realizacji zakładanych celów – mówi Bartosz Raj, dyrektor serwisów Gazeta.pl.

Magdalena Wojtkiewicz pracuje w Agorze od 2012 r. Początkowo rozwijała serwis Myfitness.pl, a także współpracowała z miesięcznikiem „Avanti” oraz dodatkiem „Tylko Zdrowie” „Gazety Wyborczej”. Następnie była kierowniczką redakcji eDziecko.pl, a od 2021 r. prowadzi dział lifestyle w Gazeta.pl. W 2016 r. opracowała książkę „FitRewolucja w 4 krokach” z Wydawnictwem SQN. Karierę w mediach zaczynała w wydawnictwie Edipresse, w magazynach „Uroda” i „Party”. Współpracowała także z tytułem „Vumag”.

Serwisy lifestyle’owe i rozrywkowe Gazeta.pl należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują czytelniczkom i czytelnikom najciekawsze informacje oraz inspiracje dotyczące stylu życia, zdrowia, kulinariów, podróży, mody i urody, a także świata celebrytów. W portfolio Gazeta.pl są m.in.: Kobieta.Gazeta.pl – jeden z najpopularniejszych serwisów internetowych skierowanych do kobiet, cieszący się niesłabnącym zaufaniem rodziców serwis parentingowy eDziecko.pl oraz jedna z najczęściej wybieranych przez internautów stron poświęconych show-biznesowi, czyli Plotek.pl. Wszystkie trzy serwisy w ostatnich miesiącach znacząco zwiększyły zasięg wśród internautów i znajdują się w tej chwili na 2. miejscu w swoich kategoriach (Mediapanel, sierpień 2022 r.).

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl