Aktualności

Krzysztof Beniowski szefem biznesu e-commerce w Gazeta.pl 

We wrześniu 2021 r. dzespołu Gazeta.pl powrócił Krzysztof Beniowski, który objął stanowisko szefa biznesu e-commerceJest odpowiedzialny za rozwój i realizację strategii portalu w tym zakresie, m.in. za marketplace Avanti24.pl. 

 

 Wracam do Gazeta.pl po krótkiej, zaledwie trzyletniej przerwie, ale czas ten okazał się dla portalu okresem wielkiego skoku w zakresie e-commerce. Efektywny i atrakcyjny marketplace czy nowatorskie rozwiązania na Moto.pl to wyróżniki portalu i rozwiązania bardzo chętnie szukane obecnie przez klientów z wielu branż. Cieszę się, że będą mógł rozbudowywać ofertę Gazeta.pl ze świata e-commerce wraz ze świetnym zespołem fachowców – mówi Krzysztof Beniowski, nowy szef biznesu e-commerce w Gazeta.pl. 

Krzysztof Beniowski na stanowisku szefa biznesu e-commerce zastąpił Mariolę Kucharską, która zakończyła współpracę z Agorą. 

Przez ostatnie trzy lata Krzysztof Beniowski pracował w Agencji Whites, gdzie jako Head of SEO zarządzał zespołem analityków i programistów. Wcześniej przez 10 lat współpracował z Agorą – odpowiadał m.in. za budowę i rozwój sieci reklamowej AdPlayer, rozwój produktu reklamowego portalu Gazeta.pl i zarządzanie zespołami handlowymi w segmencie Internet. Przez 7 lat był szefem grupy roboczej ds. reklamy wizerunkowej działającej w ramach IAB Polska. Karierę rozpoczynał w biurze reklamy Onet.pl, gdzie odpowiadał m.in. za promocję i sprzedaż produktów reklamowych SEM. 

Gazeta.pl mocno stawia na rozwój innowacyjnych rozwiązań w swojej ofercie. W odpowiedzi na nową, pandemiczną rzeczywistość i wykorzystując zmiany nawyków konsumentów, na Moto.pl stworzony został wirtualny showroom, pozwalający na oglądanie samochodów bez wychodzenia z domu. Metamorfozę przeszedł także serwis Avanti24.pl, który stał się marketplacem, gdzie zakupy idą w parze z angażującymi treściami. Gazeta.pl w e-commerce wykorzystuje także interaktywne formy wideo, np. „Click2Shop”, czyli funkcję umożliwiającą dodanie produktu do koszyka podczas oglądania materiału wideo. 

 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl