Aktualności

Katarzyna Wiatkowska dyrektorką działu współpracy z reklamodawcami

Katarzyna Wiatkowska objęła stanowisko szefowej działu współpracy z reklamodawcami w Gazeta.pl. Do jej obowiązków należy teraz m.in. zarządzanie zespołem sprzedaży pracującym bezpośrednio zreklamodawcamia także współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży oraz dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań opartych na produktach reklamowych grupy Gazeta.pl i współpraca z kluczowymi partnerami biznesowymi.   

W nowej roli Katarzyna Wiatkowska odpowiada także za dostosowywanie oferty do potrzeb klientów oraz poszerzanie obszaru działalności zespołu.   

– Katarzyna Wiatkowska ma ogromne doświadczenie i wiele sukcesów sprzedażowych na swoim koncie – mówi Marta Wiercińska, dyrektorka sprzedaży w Gazeta.pl.  Jestem przekonana, że dzięki jej umiejętnościom będziemy jeszcze lepiej dostosowywać nasze oferty do potrzeb klientów, szczególnie w zakresie rozwiązań opartych ncontent marketingu oraz danychW nowej roli Katarzyna Wiatkowska będzie też blisko współpracować z Wojciechem Siulkowskim, który odpowiada za zarządzanie zespołem agencyjnym – dodaje. 

Katarzyna Wiatkowska związana jest z branżą reklamową od 2010 r. W Agorze pracuje od 8 lat – pracę w biurze reklamy Gazeta.pl zaczynała jako ekspertka branżowa, a następnie była kierowniczką sprzedaży. Karierę rozpoczynała w wydawnictwie VFP Communications. 

Reklama w Gazeta.pl to reklama na nowe czasy, szyta na miarę i odpowiadająca na zmieniające się potrzeby klientów. Portal gwarantuje niezwykle jakościowy izdywersyfikowany content – od artykułów, przez materiały w mediach społecznościowych i wideo aż po podcasty. Jest także liderem w licznych obszarach tematycznych, a dzięki rozległemu portfelowi marek Agory, dedykowany zespół biura reklamy Gazeta.pl zapewnia crossmediowe dotarcie z komunikacją do szerokiej grupy docelowej. 

*** 

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w styczniu 2023 r. serwisy grupy odwiedziło 18,7 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 689,7 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Kobieta.Gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, eDziecko.pl, Wiadomosci.Gazeta.pl, Moto.pl, Kultura.Gazeta.pl i Next.Gazeta.pl. 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl