Aktualności

Kanały Gazeta.pl na YouTube ze Srebrnymi Nagrodami dla twórców

Trzy kanały portalu Gazeta.pl prowadzone na platformie streamingowej YouTube – Gazeta.pl, Sport.pl i Plotek.pl przekroczyły próg 100 tys. subskrypcji. Otrzymały w związku z tym Srebrne Nagrody dla twórców, czyli tzw. srebrne przyciski. W sumie kanały Gazeta.pl dostępne na YouTube subskrybuje już pół miliona internautów.

 

Kanały Gazeta.pl w serwisie YouTube proponują internautom wyjątkową ofertę programową – publikowane są w nich zarówno materiały wideo pojawiające się w serwisach tematycznych portalu, jak i dedykowane produkcje tworzone z myślą o potrzebach i zainteresowaniach użytkowników YouTube’a.

Najdłużej istniejący kanał portalu to działający od 2006 roku kanał Gazeta.pl. Początkowo miał on charakter jedynie informacyjny, jednak jego zakres tematyczny poszerzył się o propozycje lifestyle’owe. Kanał zyskał popularność m.in. dzięki formatowi Make Poland Great Again duetu Make Life Harder, który przyciągnął dużą i lojalną publiczność. Inne najczęściej oglądane formaty na tym kanale to „Pupilove” – wszystko o czworonogach i „Next Time” – wywiady redakcji Next.Gazeta.pl z ludźmi sukcesu.

W tej chwili kanał Gazeta.pl na YouTube subskrybuje 110 tys. internautów.

Sport.pl to kanał działający od 2012 roku. Publikowane są na nim materiały wideo z ciekawostkami i newsami sportowymi dotyczącymi m.in. piłki nożnej i sztuk walki, a także wywiady ze znanymi sportowcami m.in. popularna seria „Wilkowicz. Sam na sam”, w której ze znanymi postaciami ze świata sportu rozmawia Paweł Wilkowicz – jeden z najlepszych dziennikarzy sportowych w Polsce. Nowością w kanale Sport.pl jest cykl „Polska Dawaj”, czyli program o przygotowaniach do tegorocznego piłkarskiego mundialu. W połowie czerwca br. w kanale pojawi się również nowy format – „Plan Gry”, wyjątkowe sportowe show.

W tej chwili kanał Sport.pl na YouTube subskrybuje 101 tys. internautów.

Plotek.pl to największy w Polsce kanał poświęcony gwiazdom show-biznesu. Prezentowane są w nim m.in. wywiady z gwiazdami, ciekawostki i zestawienia dotyczące celebrytów. Hitem kanału jest cykl „Koło Plotka”, czyli program, w którym zaproszeni celebryci lub influencerzy muszą zmierzyć się z wylosowaną przez siebie kategorią – pytaniem, wyznaniem lub zadaniem przygotowanym przez redakcję. Dotychczas wystąpili w nim m.in. Doda, Joanna Przetakiewicz, Michał Wiśniewski, Dawid Kwiatkowski czy Małgorzata i Radosław Majdanowie. Odcinki show pojawiają się na platformie w każdy piątek i osiągają powyżej 1 mln wyświetleń w ciągu kilku dni,

W tej chwili kanał Plotek.pl na YouTube subskrybuje 159 tys. internautów.

Więcej na temat nagród platformy YouTube

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl