Aktualności

„Jak będzie” – Gazeta.pl szuka odpowiedzi w nowym cyklu wywiadów

W poniedziałek, 1 czerwca br. Gazeta.pl rozpoczyna cykl rozmów z ekspertami poświęconych kondycji świata po pandemii. Serię „Jak będzie” otwiera wywiad Grzegorza Sroczyńskiego z Marią Liburą, specjalistką od służby zdrowia.

 ‑ Pandemia koronawirusa zburzyła świat, jaki znaliśmy, a jednocześnie rozpoczęła procesy, których skutki możemy jeszcze długo odczuwać. Dla niektórych oznacza ona jedynie konieczność ograniczania kontaktów międzyludzkich, dla innych wiąże się ze stratą pracy, chorobą, a nawet śmiercią. Stopniowe „odmrażanie” gospodarki i luzowanie obostrzeń nie oznacza, że świat będzie znów taki sam, jak przedtem. Wiele osób zadaje sobie więc pytanie – jak będzie. Postaramy się na nie odpowiedzieć w nowym cyklu Gazeta.pl ‑ tłumaczy Marcin Kozłowski, dziennikarz Gazeta.pl i koordynator projektu.

Eksperci zaproszeni przez redakcję portalu w jasny i konkretny sposób nie tylko zdiagnozują to, co dzieje się wokół nas. Wspólnie zastanowią się także nad tym, czego możemy spodziewać się w perspektywie najbliższych miesięcy, a nawet lat. Postarają się odpowiedzieć na pytania m.in., jak pandemia wpłynie na nasze dalsze życie i jak zmieni rynek pracy, edukację czy służbę zdrowia. W gronie rozmówców Gazeta.pl są m.in.: Agata Łuczyńska, prezeska Fundacji Szkoła z Klasą czy Andrzej Kubisiak, ekspert rynku pracy z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

W otwierającej cykl rozmowie o służbie zdrowia po pandemii Maria Libura, kierowniczka Zakładu Dydaktyki i Symulacji Medycznej Collegium Medicum Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, mówi Grzegorzowi Sroczyńskiemu ‑ Marzenie o prostej reformie to kolejny przykład narracji, która pozwala nam zaciemniać rzeczywistość. Dzięki temu można wielu rzeczy nie widzieć i poszukiwać w nieskończoność pięknych, eleganckich i ogólnikowych rozwiązań, którym wszyscy przyklasną. Prawdziwa reforma będzie długa i trudna, gdyż ujawni wiele braków i konfliktów, stawiając rządzących, zawody medyczne i społeczeństwo przed trudnymi wyborami.

Treści wywiadów będą publikowane do końca tygodnia i eksponowane na stronie głównej Gazeta.pl. Towarzyszyć będzie im promocja w mediach społecznościowych obejmująca specjalnie zaprojektowane formaty graficzne z najważniejszymi cytatami z rozmów.

Cykl „Jak będzie” to już kolejny przykład realizacji redakcyjnej deklaracji Gazeta.pl na nowe czasy. Jednym z jej elementów jest obietnica poszukiwania odpowiedzi na ważne pytania – u źródła i  bezpośrednio od ekspertów: lekarzy, ekonomistów i innych specjalistów.

Pełna treść Deklaracji zespołu Gazeta.pl

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne.

 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl