Aktualności

Holistyczne kampanie marketingowe od Content Studia w Gazeta.pl

Biuro reklamy Gazeta.pl rozbudowało ofertę Content Studia, włączając do niej nowe, jakościowe usługi pozwalające m.in. na jeszcze lepsze pozycjonowanie treści klientów. Dodatkowo, działania realizowane przez studio zostały właśnie połączone z ofertą sprzedażową portalu.

W ślad za oczekiwaniami marketerów w portfolio Content Studia pojawiły się usługi, które wspierają klientów w pozycjonowaniu treści, umożliwiając im wyróżnienie ich jakościowego i wiarygodnego kontentu w natłoku informacji, a także mają przełożenie na realizację celów poszczególnych marek. Od teraz Content Studio tworzy content plany i pomaga we właściwym doborze słów kluczowych pod konkretne parametry i potrzeby, a także przeprowadza pełną analizę serwisu (strony www) ze wskazaniem potencjałów i działań rozwojowych pod SEO – zarówno on site, jak i off site. W ramach studia powstają również grafiki i infografiki, uzupełniające treści w mediach społecznościowych. Studio wspiera też swoich klientów w organizacji webinarów i szkoleń online oraz przygotowywaniu tłumaczeń branżowych, dopasowanych do specyfiki danego języka.

Oferta Content Studia została włączona do standardowej oferty reklamowej Gazeta.pl, dzięki czemu z usług studia mogą korzystać klienci biura reklamy portalu. W ten sposób rozbudowano ofertę sprzedażową oraz zwiększono spójność działań kontentowych. Usługi Content Studia wychodzą poza serwisy Agory i mogą być wykorzystywane w dowolnym miejscu, m.in. na stronach www klientów, w mediach społecznościowych, serwisach innych wydawców oraz w druku.

– Działania kontentowe mają coraz większy wpływ na decyzje zakupowe oraz budowanie świadomości marki* – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl. – W natłoku treści konsumenci poszukują wiarygodnych i spójnych przekazów. To dlatego tak ważne jest stawianie na interesujące i istotne dla odbiorców materiały. Nasze Content Studio powstało po to, aby wspierać marki w tym zakresie także poza naszymi portalami – dodaje Marta Wiercińska.

Działające w ramach biura reklamy Gazeta.pl Content Studio tworzy jakościowe i angażujące treści, materiały wideo i inne na konkretne zamówienie, dla różnych branż i obszarów tematycznych – od finansów i bankowości, przez motoryzację, medycynę i zdrowie, lifestyle, modę i urodę, aż po kulinaria i treści dla rodziców. Kontent przygotowywany jest przez zaplecze profesjonalistów, zapewniających klientom kompleksową obsługę oraz materiały, z których mogą dowolnie korzystać. Wszystkie treści powstają specjalnie z myślą o potrzebach konkretnej firmy oraz wskazanych przez nią kanałów, m.in. mediów społecznościowych, blogów czy serwisów. Profesjonaliści związani ze studiem przygotowują jakościowe i merytoryczne materiały na strony internetowe, w tym artykuły sponsorowane, treści specjalistyczne, poradnikowe i eksperckie, teksty redagowane z myślą o SEO, materiały wideo, sesje zdjęciowe, nagrania lektorskie i montaże spotów reklamowych, a także infografiki, sondy i biuletyny czy opisy produktów.

Więcej informacji o Content Studio i jego ofercie: https://reklama.gazeta.pl/produkty-reklamowe/content-studio/

* Dane Content Marketing Institute (CMI). 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095038

Emilia Kaczmarek-Muszel

Ekspert ds. reklamy online