Gazeta.pl LAB to projekt, w ramach którego w aktywny sposób dzielimy się wiedzą związaną z tematyką mediów oraz trendów dotyczących multimedialnego biznesu. To cyklicznie organizowane wydarzenia edukacyjne: konferencje, warsztaty, śniadania, webinary. Nasi prelegenci – eksperci w swoich dziedzinach, pokazują realne case’y, inspirują i zachęcają do szukania innowacyjnych rozwiązań. Zapowiedzi nadchodzących wydarzeń oraz zapis webinarów oraz minionych prezentacji znaleźć można na stronie lab.gazeta.pl
Platforma LAB to dawka inspirującej wiedzy. Już 29 maja 2019 r. zapraszamy do udziału w konferencji EFFECT LAB. Jej tematem jest efektywność w świecie multimedialnego biznesu.
Jak prowadzić efektywną komunikację? Czym jest efektywność w digitalu? Jak ją mierzyć? Efektywność treści, efektywność komunikacji, efektywność dotarcia – jak do tego podejść, jak o tym myśleć, jak oceniać? Nasi eksperci poruszą temat efektywności w kontekście m.in. content marketingu i programmatica, planowania mediów i ustalania KPI, a podczas networkingu odpowiedzą na Wasze pytania.
Prelegentami EFFECT LAB będą między innymi: Julia Izmałkowa (IZMAŁKOWA – agencja badawcza), Patrycja Krzymińska (autorka akcji „Zapełnijmy ostatnią puszkę Pana Prezydenta dla WOŚP”), Paweł Ciacek (Kantar Insights), Kamil Michalski (Kantar Insights).
Konferencję poprowadzi redaktor naczelny Moto.pl – Tomasz Korniejew.