Black Week to najgorętszy zakupowy czas w roku, któremu tradycyjnie towarzyszą najlepsze okazje. W tym roku, tuż przed tym okresem Gazeta.pl uruchomiła serwis Supermocje.pl – przewodnik po świecie wyprzedaży, promocji i zniżek. Po raz kolejny także użytkowniczki i użytkownicy serwisów marketplace Avanti24.pl oraz odświeżonych Czterykaty.pl będą mogli skorzystać z najlepszych rabatów, przygotowanych specjalnie z okazji Black Week przez topowe marki z branży mody, urody i urządzania wnętrz.
Supermocje.pl to nowy serwis internetowy w portfolio Gazeta.pl. Stanowi przewodnik po świecie wyprzedaży, w którym zespół marketplace’ów Avanti24.pl i Czterykaty.pl na bieżąco informuje o aktualnych akcjach promocyjnych, ogólnodostępnych zniżkach oraz dzieli się unikatowymi kodami rabatowymi do najpopularniejszych sklepów. Jego użytkownicy i użytkowniczki mogą także skorzystać z możliwości zapisania się na newsletter informujący o aktualnych okazjach. Więcej informacji o serwisie – tutaj.
Avanti24.pl i Czterykaty.pl to wyjątkowe przestrzenie na rynku e-commerce, w których użytkowniczki i użytkownicy oprócz bogatego asortymentu mogą znaleźć liczne inspiracje i porady dotyczące mody, urody oraz urządzania wnętrz. Po raz kolejny z okazji Black Week, od 20 do 27 listopada br. w dedykowanej strefie zakupowej Black Week w tych serwisach zostaną zaprezentowane kolekcje zaangażowanych w akcję marek.
– Z okazji Black Week, atrakcyjnym treściom na Avanti24.pl i Czterykaty.pl towarzyszą też duże rabaty, a nasz zespół ekspertów postara się pomóc ich czytelniczkom i czytelnikom w podjęciu przemyślanych i wartościowych decyzji zakupowych – mówi Artur Wygryz, dyrektor e-commerce w Gazeta.pl. – Jednocześnie, uruchomiliśmy też Supermocje.pl, czyli brand dostępny w serwisach Gazeta.pl i w popularnych kanałach społecznościowych – Instagram, Facebook, Telegram i Discord, który pomaga oszczędzać nie tylko pieniądze, ale także czas potrzebny na znalezienie najlepszych promocji i wyprzedaży.
Specjalna strefa Black Week będzie promowana na stronie głównej Gazeta.pl, stronach głównych Avanti24.pl i Czterykaty.pl oraz w mediach społecznościowych: na Instagramie i Facebooku. Poza rabatami w serwisie publikowane będą również inspiracje i porady związane z modą i urodą oraz urządzaniem wnętrz. W autorskich materiałach wideo stylistki Avanti24.pl wskażą najciekawsze propozycje ze sklepów online.
Marketplace Avanti24.pl oraz Czterykaty.pl to miejsca atrakcyjne zarówno dla użytkowników, jak i klientów. Dla tych pierwszych platformy stanowią gwarancję jakościowych i inspirujących treści oraz prostą ścieżkę zakupową, a dla drugich – efektywne kampanie sprzedażowe i atrakcyjne przestrzenie reklamowe do pokazania produktów czy usług.