Aktualności

Gazeta.pl z projektem specjalnym dla marki Volkswagen, modelu Tiguan eHybrid

Wielu z nas nie wie, co może zmienić w swoim codziennym życiu, aby mieć większy wpływ na ratowanie kondycji naszej Planety. Wspólnie z marką Volkswagen, postanowiliśmy pokazać korzyści wynikające z przesiadki do samochodu hybrydowego typu plug-in na przykładzie modelu marki: Tiguana eHybrid.

Podstawowym celem projektu specjalnego, który przygotowaliśmy wspólnie z marką Volkswagen było wskazanie, że użytkowanie samochodów hybrydowych plug-in w wersji SUV ma sens. Staraliśmy się udowodnić, że samochody te są funkcjonalne, oszczędne i przeznaczone dla każdego z nas, a ponadto pozwalają pokonywać krótkie dystanse wyłącznie przy użyciu energii elektrycznej.

W ramach projektu powstało 5 tekstów- 3 natywne i 2 redakcyjne, w  których opisane zostały możliwości i funkcjonalności nowego modelu Tiguan eHybrid, a także materiał wideo -Virtual Showroom, prezentujący najważniejsze cechy auta, detale i szczegóły istotne dla osób planujących zakup. Program został zrealizowany z udziałem prowadzącego – Tomasza Korniejewa, redaktora naczelnego serwisu Moto.pl, który przetestował i zrecenzował samochód.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert branżowy ds. reklamy internetowej

biuroreklamy@agora.pl

Napisz e-mail