Od początku października br. zespół Gazeta.pl będzie pracował w nowym, powiększonym newsroomie, którego szefem zostanie Bartosz Raj. Za kategorię lifestyle w Gazeta.pl odpowiedzialna będzie Marlena Jezierska, a treści premium portalu będą powstawały pod okiem Anny Budyńskiej. Biznesem Sport.pl pokieruje Piotr Pietrzak. Zmiany w strukturze umożliwią lepsze dopasowanie treści do potrzeb użytkowników strony głównej Gazeta.pl i usprawnią pracę redakcji portalu.
– Koncentrujemy się na naszych najsilniejszych markach, czyli Gazeta.pl i Sport.pl, oraz na wzmocnieniu strony głównej portalu. Po wprowadzonych ostatnio zmianach wizualnych, przyszedł czas na zmiany w redakcji i obszarach biznesowych. Dzięki nim większy i sprawniej pracujący newsroom Gazeta.pl będzie tworzył atrakcyjne treści publikowane na stronie głównej oraz rozwijał ofertę premium. Po roku mundialowym jest też czas na poszukanie nowej drogi rozwoju dla Sport.pl – mówi Marcin Gadziński, dyrektor zarządzający Gazeta.pl.
W powiększonym newsroomie Gazeta.pl będą razem pracowały redakcje serwisów newsowych: Wiadomości.Gazeta.pl, gospodarczo-technologicznego Next.Gazeta.pl, Kultura.Gazeta.pl i rozrywkowego Buzz.Gazeta.pl. Szefem newsroomu zostanie Bartosz Raj, który jako redaktor naczelny i szef newsroomu Sport.pl przez ostatnie 5 lat współtworzył sukces serwisu i aplikacji Sport.pl LIVE. Wcześniej pracował m.in. jako zastępca redaktora naczelnego dziennika „Metro”.
Rozwojem biznesowym lifestyle w Gazeta.pl pokieruje Marlena Jezierska, która do tej pory z sukcesem tworzyła i realizowała strategię dla Sport.pl, najbardziej rozpoznawalnego serwisu sportowego wśród ludzi mediów podczas mundialu. W swojej nowej roli Marlena Jezierska skoncentruje się na rozwoju serwisów kulinarnych oraz Zdrowie.Gazeta.pl, MyFitness.pl i eDziecko.pl.
Biznesem Sport.pl pokieruje Piotr Pietrzak, który dołączy do zespołu Agory po trzech latach pracy na stanowisku dyrektora marketingu Nike Poland. Piotr Pietrzak ma 15-letnie doświadczenie z zakresu komunikacji oraz marketingu sportowego i sponsoringu. W latach 2014-2015 był dyrektorem zarządzającym Sportfive Polska, a w 2008 roku wprowadził na rynek polski oddział Havas Sports & Entertainment – pierwsze w Polsce przedstawicielstwo globalnej agencji komunikacji w sporcie i rozrywce.
Za treści premium portalu, publikowane na stronie głównej Gazeta.pl, w wydaniu weekendowym i w serwisie Kobieta.Gazeta.pl będzie odpowiedzialna Anna Budyńska, która połączy obowiązki redaktor naczelnej Weekend.Gazeta.pl i kierownika ds. treści premium. Anna Budyńska to doświadczona redaktorka i dziennikarka, która od początku 2017 roku kieruje weekendową odsłoną Gazeta.pl, a wcześniej pracowała w mediach Ringier Axel Springer Polska.
Marzena Szkolak, dotychczas odpowiedzialna za treści w serwisach lifestyle’owych Gazeta.pl, została zastępczynią Pawła Stremskiego, dyrektora programowego Gazeta.pl. W nowej roli skupi się na współtworzeniu polityki programowej portalu, prowadzeniu dużych projektów redakcyjnych i zarządzaniu bieżącą działalnością.
Grupa Gazeta.pl to popularne marki internetowe m.in. portal Gazeta.pl, serwis sportowy Sport.pl, gospodarczo-technologiczny Next.Gazeta.pl, serwis o ludziach showbiznesu Plotek.pl, rozrywkowy Buzz.Gazeta.pl i parentingowy serwis eDziecko.pl. Serwisy tematyczne Gazeta.pl należą do wiodących w swoich kategoriach – co miesiąc prezentują kilkunastu milionom użytkowników różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne.