Aktualności

Gazeta.pl wzmacnia newsroom, serwisy lifestyle’owe i sportowe

Od początku października br. zespół Gazeta.pl będzie pracował w nowym, powiększonym newsroomie, którego szefem zostanie Bartosz Raj. Za kategorię lifestyle w Gazeta.pl odpowiedzialna będzie Marlena Jezierska, a treści premium portalu będą powstawały pod okiem Anny Budyńskiej. Biznesem Sport.pl pokieruje Piotr Pietrzak. Zmiany w strukturze umożliwią lepsze dopasowanie treści do potrzeb użytkowników strony głównej Gazeta.pl i usprawnią pracę redakcji portalu.

 

 

– Koncentrujemy się na naszych najsilniejszych markach, czyli Gazeta.pl i Sport.pl, oraz na wzmocnieniu strony głównej portalu. Po wprowadzonych ostatnio zmianach wizualnych, przyszedł czas na zmiany w redakcji i obszarach biznesowych. Dzięki nim większy i sprawniej pracujący newsroom Gazeta.pl będzie tworzył atrakcyjne treści publikowane na stronie głównej oraz rozwijał ofertę premium. Po roku mundialowym jest też czas na poszukanie nowej drogi rozwoju dla Sport.pl – mówi Marcin Gadziński, dyrektor zarządzający Gazeta.pl.

W powiększonym newsroomie Gazeta.pl będą razem pracowały redakcje serwisów newsowych: Wiadomości.Gazeta.pl, gospodarczo-technologicznego Next.Gazeta.pl, Kultura.Gazeta.pl i rozrywkowego Buzz.Gazeta.pl. Szefem newsroomu zostanie Bartosz Raj, który jako redaktor naczelny i szef newsroomu Sport.pl przez ostatnie 5 lat współtworzył sukces serwisu i aplikacji Sport.pl LIVE. Wcześniej pracował m.in. jako zastępca redaktora naczelnego dziennika „Metro”.

Rozwojem biznesowym lifestyle w Gazeta.pl pokieruje Marlena Jezierska, która do tej pory z sukcesem tworzyła i realizowała strategię dla Sport.pl, najbardziej rozpoznawalnego serwisu sportowego wśród ludzi mediów podczas mundialu. W swojej nowej roli Marlena Jezierska skoncentruje się na rozwoju serwisów kulinarnych oraz Zdrowie.Gazeta.pl, MyFitness.pleDziecko.pl.

Biznesem Sport.pl pokieruje Piotr Pietrzak, który dołączy do zespołu Agory po trzech latach pracy na stanowisku dyrektora marketingu Nike Poland. Piotr Pietrzak ma 15-letnie doświadczenie z zakresu komunikacji oraz marketingu sportowego i sponsoringu. W latach 2014-2015 był dyrektorem zarządzającym Sportfive Polska, a w 2008 roku wprowadził na rynek polski oddział Havas Sports & Entertainment – pierwsze w Polsce przedstawicielstwo globalnej agencji komunikacji w sporcie i rozrywce.

Za treści premium portalu, publikowane na stronie głównej Gazeta.pl, w wydaniu weekendowym i w serwisie Kobieta.Gazeta.pl będzie odpowiedzialna Anna Budyńska, która połączy obowiązki redaktor naczelnej Weekend.Gazeta.pl i kierownika ds. treści premium. Anna Budyńska to doświadczona redaktorka i dziennikarka, która od początku 2017 roku kieruje weekendową odsłoną Gazeta.pl, a wcześniej pracowała w mediach Ringier Axel Springer Polska.

Marzena Szkolak, dotychczas odpowiedzialna za treści w serwisach lifestyle’owych Gazeta.pl, została zastępczynią Pawła Stremskiego, dyrektora programowego Gazeta.pl. W nowej roli skupi się na współtworzeniu polityki programowej portalu, prowadzeniu dużych projektów redakcyjnych i zarządzaniu bieżącą działalnością.

 

Grupa Gazeta.pl to popularne marki internetowe m.in. portal Gazeta.pl, serwis sportowy Sport.pl, gospodarczo-technologiczny Next.Gazeta.pl, serwis o ludziach showbiznesu Plotek.pl, rozrywkowy Buzz.Gazeta.pl i parentingowy serwis eDziecko.pl. Serwisy tematyczne Gazeta.pl należą do wiodących w swoich kategoriach – co miesiąc prezentują kilkunastu milionom użytkowników różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne.

 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl