Gazeta.pl nieustannie szuka nowych sposobów opowiadania o świecie, niejednokrotnie nawiązując współpracę z uznanymi i rozpoznawalnymi twórcami internetowymi. Tym razem łączy siły z Miejskim Reporterem, aby jeszcze ciekawiej prezentować informacje z Warszawy i okolic. Współpraca rozpocznie się w listopadzie br.
Bogata oferta newsów z życia Warszawy i okolic oraz jakościowe zdjęcia i filmy ze stołecznych wydarzeń – już od listopada takie treści jeszcze częściej będą pojawiały się na łamach portalu Gazeta.pl. Wszystko dzięki współpracy z popularnym kolektywem Miejski Reporter, który na swoim profilu na Facebooku regularnie informuje o najważniejszych zdarzeniach ze stolicy.
– Cieszy nas, że w Gazeta.pl lokalne wiadomości będą przygotowywane przez doświadczonych reporterów, którzy często są na miejscu szybciej niż ktokolwiek inny, dostarczając ważnych informacji dla kierowców, mieszkańców Warszawy i wszystkich zainteresowanych aktualnymi wydarzeniami z miasta – komentuje Rafał Madajczak, redaktor naczelny Gazeta.pl.
Gazeta.pl to medium multiplatformowe. Treści tworzone przez redakcję portalu publikowane są nie tylko na jego łamach, ale także w mediach społecznościowych, a dziennikarze i dziennikarki Gazeta.pl są wszędzie tam, gdzie użytkownicy internetu. Gazeta.pl regularnie współpracuje też ze znanymi twórcami internetowymi i ekspertami, takimi jak m.in. Outriders czy Polscy Łowcy Burz.
Gazeta.pl (Grupa Agora) jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w październiku 2024 r. serwisy grupy Gazeta.pl odwiedziło 12,6 mln użytkowników (real users), którzy wykonali ponad 379,1 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Sport.pl, Next.Gazeta.pl, G.pl, Wiadomosci.Gazeta.pl, Moto.pl, Haps.pl, Plotek.pl i Kobieta.Gazeta.pl.