Aktualności

Gazeta.pl po raz 10. wspiera Męskie Granie

W tym roku Męskie Granie świętuje swoje 15-lecie i już 23 i 24 sierpnia odbędzie się wielki finał w Warszawie. Trasa tradycyjnie dostała także wsparcie medialne, które w dużej mierze realizowane jest w portalu Gazeta.pl, będącym oficjalnym patronem Męskiego Grania – już po raz 10. Dzięki temu użytkownicy serwisu mogą m.in. zobaczyć na stronie głównej finałowy koncert oraz przeczytać materiały dotyczące historii projektu.

Sponsorowane przez markę Żywiec Męskie Granie od 15. lat stanowi jedno z najważniejszych wydarzeń na kulturalnej mapie Polski, kształtując rodzimą scenę muzyczną. Już po raz 10. projekt ten wspiera Gazeta.pl. Od kwietnia do promocji trasy wykorzystywane są zasięgi serwisów z grupy Gazeta.pl, w tym strona główna, Kultura.Gazeta.pl oraz Weekend.Gazeta.pl. Patronat medialny wspierany jest szeroką kampanią promocyjną, która obejmuje jakościowe rozwiązania contentowe, interaktywne treści oraz prestiżową promocję w otwarciu na stronie głównej. To tam można było zobaczyć premierę tegorocznego singla, który w celu szerszego dotarcia przez kilka godzin umieszczony był w wyeksponowanym playerze. Dodatkowo, redakcja regularnie tworzy treści dotyczące historii wydarzenia, tegorocznego lineup’u oraz współpracy Męskiego Grania z Andrzejem Pągowskim, który zaprojektował limitowane puszki z wizerunkami artystów związanych z wydarzeniem.  

Dziękujemy za zaufanie Grupie Żywiec, dzięki której już po raz 10. możemy wspierać jedno z najważniejszych wydarzeń muzycznych w Polsce – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor ds. przychodów i członek zarządu Gazeta.pl. – Przed nami wielki finał, który będzie można oglądać także w naszych kanałach. Z tej okazji zapewniamy duże wsparcie promocyjne. Mamy nadzieję, że w ten sposób zagwarantujemy artystyczne uniesienia także tym, którzy nie będą mogli bawić się pod sceną – dodaje. 

Już 24 sierpnia br. nastąpi zwieńczenie współpracy Gazeta.pl i trasy Męskie Granie. Tego dnia, na lotnisku Bemowo, odbędzie się wielki finał projektu, który będzie można zobaczyć w internecie, także na stronie głównej Gazeta.pl oraz na profilu portalu na Instagramie.  

Gazeta.pl (Grupa Agora) jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w lipcu 2024 r. serwisy grupy Agora odwiedziło 13,4 mln użytkowników (real users), którzy wykonali ponad 459,4 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Sport.pl, Kobieta.Gazeta.pl, Plotek.pl, Wiadomosci.Gazeta.pl, Next.Gazeta.pl, Kultura.Gazeta.pl, eDziecko.pl, Moto.pl i Podroze.Gazeta.pl.

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl