Aktualności

Gazeta.pl organizuje debatę wyborczą

Już w najbliższy poniedziałek, 25 września br., o godzinie 19:00 na stronie głównej portalu Gazeta.pl odbędzie się debata z udziałem przedstawicieli ogólnopolskich komitetów wyborczych. Pytania będą dotyczyły najważniejszych tematów, które zostały zaprezentowane w czerwcowym badaniu Prawdziwe problemy Polaków” przygotowanym przez Kantar dla Gazeta.pl. Debatę poprowadzi Karolina Hytrek-Prosiecka.

Zgodnie z obietnicą złożoną czytelniczkom i czytelnikom w opublikowanej na początku roku deklaracji redakcyjnej, w okresie przedwyborczym Gazeta.pl skupia się na sprawach najważniejszych dla Polek i Polaków, czyli sytuacji w służbie zdrowia, edukacji iinflacji. Tematy te zostały wskazane jako najbardziej palące w badaniu Kantara przeprowadzonym dla Gazeta.pl. To wokół nich w dużej mierze będzie oscylować poniedziałkowa debata. Więcej informacji o badaniu – tutaj.

Debata wyborcza Gazeta.pl będzie składała się z trzech segmentów. Pierwszy będzie poświęcony poszukiwaniom odpowiedzi na najważniejsze problemy wskazane przez uczestników badania. W drugim segmencie polityczki i politycy będą mogli zadawać sobie nawzajem pytania i ripostować odpowiedzi oponentówNa koniec każdy z gości będzie miał minutę na wolną wypowiedź.

W zaplanowanej na 25 września br. debacie wezmą udział przedstawiciele wszystkich ogólnopolskich komitetów wyborczych, poza Prawem i Sprawiedliwością, którego sztab nie odpowiedział na zaproszenie portalu. Mimo to krzesło dla przedstawiciela tej partii będzie czekało w studiu. Od godziny 19:00 o planach na Polskę po wyborach dyskutować będą: Katarzyna Lubnauer z Koalicji Obywatelskiej, Michał Kobosko z Trzeciej Drogi, Magdalena Biejat z Lewicy, Michał Wawer z Konfederacji oraz Katarzyna Suchańska reprezentująca Bezpartyjnych Samorządowców. Debatę poprowadzi dziennikarka Gazeta.pl Karolina Hytrek-Prosiecka.

 

***  

Gazeta.pl jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w sierpniu 2023 r. serwisy grupy Agora odwiedziło 18,9 mln użytkowników (real users), którzy wykonali 827,2 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Kobieta.Gazeta.pl, Wiadomosci.Gazeta.pl, Plotek.pl, Sport.pl, eDziecko.pl, Podroze.Gazeta.pl, Next.Gazeta.pl i Kultura.Gazeta.pl. 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

507095615

Monika Kotarska

Ekspert ds. reklamy internetowej Gazeta.pl