Inspirujące rozwiązania dla marek kierujących swoją komunikację do kobiet, modele kobiecej współpracy oraz wyniki badań użytkowników serwisów lifestyle’owych i parentingowych – o tym wszystkim rozmawialiśmy 18 listopada 2021 r. podczas kolejnego webinaru Gazeta.pl. Udział w wydarzeniu był bezpłatny.
Portal Gazeta.pl regularnie zaprasza klientów i marketerów na eksperckie webinary dotyczące różnych obszarów marketingu, branży mediów i sprzedaży. W listopadzie br. odbyło się kolejne wydarzenie z tej serii. Tym razem spotkanie poświęcone było skutecznej komunikacji skierowanej do współczesnych kobiet w otoczeniu jakościowych treści.
W spotkaniu wzięły udział Marta Majchrzak – założycielka Herstories, psycholożka i badaczka społeczna, która opowiedziała m.in. o modelach macierzyństwa i kobiecej współpracy. Gościem wydarzenia była także Agata Rzeszuto – Senior PR Specialist Philips Polska, która zdradziła tajniki komunikacji marki Philips Polska skierowanej do kobiet, ze szczególnym uwzględnieniem pań w ciąży. Wyniki ankietowego badania użytkowniczek serwisów Gazeta.pl z kategorii parenting & lifestyle zaprezentowała natomiast Magdalena Karpińska – kierowniczka ds. marketingu i strategii marki Gazeta.pl. Prelegentkami były też Agnieszka Matracka – dziennikarka serwisu Kobieta.Gazeta.pl oraz Dorota Bednarczyk – ekspertka branżowa w Gazeta.pl, które przybliżyły ofertę serwisów Gazeta.pl skierowanych do kobiet.