Aktualności

Gazeta.pl już po raz szósty gra dla WOŚP #JedenDzieńDłużej

Portal Gazeta.pl już po raz szósty zagra dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w ramach projektu #JedenDzieńDłużej. Podczas akcji na stronach portalu będą pojawiać się materiały redakcyjne o prowadzonych aukcjach, z których całkowity dochód przekazany zostanie na rzecz wsparcia polskich szpitali zakupem sprzętu do diagnozowania i walki z chorobami płuc.

Projekt pod hasłem #JedenDzieńDłużej narodził się po tragicznych wydarzeniach, jakie rozegrały się podczas Finału WOŚP w Gdańsku w 2019 roku. Redakcja Gazeta.pl postanowiła wtedy dokończyć przerwaną zbiórkę, pokazując przy tym, że najważniejsze jest dobro i wzajemne wsparcie. Ta idea wciąż przyświeca całemu zespołowi portalu, który już po raz szósty zagra #JedenDzieńDłużej, czyli w tym roku do poniedziałku, 29 stycznia.

– Wierzymy, że dobro zawsze zwycięża, dlatego od kilku lat symbolicznie kończymy przerwaną w tragiczny sposób zbiórkę, by zgodnie z mottem Jurka Owsiaka Orkiestra grała do końca świata i jeden dzień dłużej – mówi Ewa Walas, szefowa działu rozwoju marki Gazeta.pl. – W ubiegłym roku dzięki prowadzonym przez nas aukcjom udało się zebrać ponad 138 tys. zł. Mamy nadzieję, że także teraz uda nam się wesprzeć działania Orkiestry równie mocno – dodaje.

W tym roku projekt #JedenDzieńDłużej wystartował w czwartek, 18 stycznia. Przez kolejne dni na łamach Gazeta.pl będą pojawiały się materiały redakcyjne zachęcające do wzięcia udziału w aukcjach odbywających się na platformie Allegro Charytatywni. Inicjatywie ponownie będzie towarzyszyć także specjalna skarbonka Gazeta.pl na Facebooku.

W tym roku Gazeta.pl zachęca do licytowania: 

Redakcja Gazeta.pl zachęca do śledzenia tych oraz kolejnych swoich licytacji na Allegro – link

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl