Aktualności

Gazeta.pl i Wyborcza.pl współpracują przy promocji tekstów 

Redakcje należące do Grupy Agora ponownie nawiązały współpracę w obszarze promocji treści. Od 14 sierpnia br. artykuły z Wyborcza.pl, serwisu „Gazety Wyborczej”, są prezentowane na stronie głównej portalu Gazeta.pl.

Treści z Wyborcza.pl są pokazywane na stronie głównej Gazeta.pl w sekcji oznaczonej jako „Wybrane dla Ciebie” i kierują czytelników i czytelniczki portalu do artykułów dostępnych po wykupieniu prenumeraty cyfrowej „Wyborczej”.

– Chcemy, aby strona główna Gazeta.pl była dla naszych użytkowników i użytkowniczek miejscem dostępu do najlepszych treści, jakie powstają w mediach Grupy Agora, zarówno tych dostępnych bezpłatnie, jak i tych dostępnych w modelu subskrypcyjnym. Nowe podejście w zakresie ekspozycji treści Wyborcza.pl na stronie głównej Gazeta.pl testowaliśmy od lutego i jesteśmy przekonani, że wypracowaliśmy najbardziej efektywne rozwiązanie – mówi Artur Birnbaum, członek zarządu Gazeta.pl.

– Współpraca z Gazeta.pl pozwala nam na dotarcie do szerokiej grupy użytkowników i użytkowniczek portalu, którego stronę główną miesięcznie odwiedza 2,6 mln osób*. Dzięki wydłużonej fazie testów, wiemy, że ekspozycja odpowiednich materiałów jest w stanie zachęcić część z nich do zostania z nami na dłużej i skorzystania z subskrypcji Wyborcza.pl – dodaje Maksymilian Salski, szef subskrypcji Wyborcza.pl.

W sekcji „Wybrane dla Ciebie” na stronie głównej Gazeta.pl poza artykułami z Wyborcza.pl czytelnicy i czytelniczki mogą znaleźć również materiały z tokfm.pl – serwisu internetowego Radia TOK FM.

Współpraca pomiędzy Gazeta.pl a Wyborcza.pl wpisuje się w model operacyjny Grupy Agora. Poszczególne obszary biznesu, niezależnie od formy prawnej, współpracują, szukając synergii, przestrzeni do wspólnego rozwoju i realizacji projektów wykorzystujących potencjał różnych marek mediowych Grupy.

 

 

* Mediapanel PBI, lipiec 2024 r.

 

 

***

Gazeta.pl (Grupa Agora) jest w czołówce największych polskich portali internetowych, a jej serwisy należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Prezentują użytkownikom różnorodne treści, m.in. artykuły oraz autorskie materiały wideo – dostępne także poprzez aplikacje na urządzenia mobilne. Według badania Mediapanel w lipcu 2024 r. serwisy grupy Agora odwiedziło 13,4 mln użytkowników (real users), którzy wykonali ponad 459,4 mln odsłon. Wśród najczęściej wybieranych serwisów znalazły się Sport.pl, Kobieta.Gazeta.pl, Plotek.pl, Wiadomosci.Gazeta.pl, Next.Gazeta.pl, Kultura.Gazeta.pl, eDziecko.pl, Moto.pl i Podroze.Gazeta.pl.

„Wyborcza” (Grupa Agora) – największy opiniotwórczy dziennik i serwis Wyborcza.pl to codzienny wybór czytelników i czytelniczek, którzy szukają informacji, opinii, analiz i komentarzy, chcą poszerzać swoją wiedzę o świecie, a także poszukują atrakcyjnej rozrywki i praktycznych porad. „Wyborcza” jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce. Na koniec czerwca 2024 r. społeczność prenumeratorów cyfrowego wydania „Wyborczej” liczyła 290,7 tys. osób, które na łamach Wyborcza.pl znajdują teksty, materiały wideo, podcasty i reportaże multimedialne najwyższej jakości.

 

BIURO REKLAMY GAZETA.PL

ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

502 555 459

Marta Salińska

Ekspert Branżowy ds. reklamy internetowej Gazeta.pl